“Duş almadan bir gün bile duramam!” diyenler burada mı? Biliyoruz, kendimizi çok daha iyi hissetmemi
Güzellik & Bakım Vücut Hijyenini İhmal Etmeyelim! Her Gün Duş Almak İçin Çok Haklı 6 Sebep (Sayfa 9) Pure Line Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2541 Vücut Hijyenini İhmal Etmeyelim! Her Gün Duş Almak İçin Çok Haklı 6 Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 66 kişi beğendi
SaveTheDolphins Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Arap sabunu kullanıyorum harika. Sen de kullan 0 0 Yorumla
UmutcanAkyüz Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Hijyen açısından her gün duş almaya çalışıyoruz 0 0 Yorumla
GenetikçiBeyy Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Ben 2 günde bir alıyorum zaten dikkat ediyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Corona tek başına bir neden zaten
2 günde 1 duş alıyorum :)
Arap sabunu kullanıyorum harika. Sen de kullan
Yorgunluktan uzaklaşıp gevşemek için her gün
Modum çok düşük olur almasam
Aynen hergün alıyorum kesin duşumu
Duş almak insanı bedenen ve ruhen rahatlatır
her gün duş almak iyi değil diye biliyorum
Hatta 2 3 kez almak lazım
Herşeyden öncesi vücut hijyeni temizligi
Emeğine sağlık duş almak çok iyi geliyor cidden
leş gibi kokmayi kim sever?
Suyla köpükle dans etmek çok güzel 💋
Kesinlikle hergun duş almaya çalışıyorum
duş hijyen önemli güzel olmuş eline sağlık
Bencede cok doğru tamamen katılıyor um
Hijyen açısından her gün duş almaya çalışıyoruz
Duş hayattaki en guzel terapiii
Haklisin her gün duş almak gerek
teşekkürler çok güzel yararlı bilgiler
en sonunda da güzel bir masaj ohh
Ellerine sağlık güzel olmuş. Yararlı olmuşş
Ben her gün alırım mutlaka
Vücut bakımı kadar önemli bir şey yok
Duş keyfi ayrı bir zevk güzel bir yazı olmuş
Hergün almadan asla yasayamamamm
çok güzel olmuş teşekkürler
Her gun yapmazsam kendimi iyi hissetmiyorum
Çok haklı arkadaşlr. s kesinlikle duş alın
Duş iyidir insanı gençleştirir
Vücut bakımı kadar önemli bir şey yok
Her gün duş almayan da ne bileyim yani 🙃
Bence hergün duş alınması gerek
Sacım sahur reise benzedi
Harika hiss ya!! sicacikkk
en önemli şey her zaman temizlik
Buda farklı bir perspektif yani
Ben 2 günde bir alıyorum zaten dikkat ediyorum.
Bu havalarda duş almak serinletici oluyor 👍
Her gün güzel bir duş iyi geli
Duş almadan dışarı çıkanı dövmek lazım 💪
Kendime geliyorum duşştqn sonra
Çok sebebe gerek yok adı üstünde hijyen ☺️☺️
Ben hic sevmem dusu haftada bir
Yazı güzel olmuş beğendim
her gün duş almak iyi değil
Kendime geliyorum duş aldığımda
Ay banyo yapasım geldi valla ama üşendim şu an
İmkanı olduğu halde bunu yapmayanlr var 😅
Saçların hızlı yağlanması.
Vücut bakımı kadar önemli bir şey yok
Temizlik muthis bir his. Mutluluk
Hergün duş almak yanlış birşey
Evet kesinlikle olması gerekenler.
Duşun dinlendirici etkisini çok seviyorum
Gunde iki kez dus insani kendine getirir
Temizlik herşey demek çok önemli benim için
Kesinlikle katılıyorum hergün alınmalı
Temiz olmak gibisi yok bu yuzden hergün duş
Her gün duş alınca saclarim çabuk yağlanır