“Duş almadan bir gün bile duramam!” diyenler burada mı? Biliyoruz, kendimizi çok daha iyi hissetmemi
Güzellik & Bakım Vücut Hijyenini İhmal Etmeyelim! Her Gün Duş Almak İçin Çok Haklı 6 Sebep (Sayfa 7) Pure Line Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2541 Vücut Hijyenini İhmal Etmeyelim! Her Gün Duş Almak İçin Çok Haklı 6 Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 66 kişi beğendi
darknessndeath Takip Et Xper 7 Yaş: 24 +1 yıl Hassas ciltliler için zararlı her gün duş almak. 0 0 Yorumla
GizliyimTatlim Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl 7. Madde olarak Adana'da yaşamayı ekleyelim mi? 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Hijyen ve kişisel bakım çok önemli
İncirlisinin kokusuna bayılıyorum 🥰
Haftalık rutin alıyorum 🤣🤣🤣🤣
Ben tamamen keyiften duş alanlardanım
Keşke küvetim olsa Ezhel dinlesem için de
Duştan daha iyi gelen bir şey yok
Evet duş almak rahatlatıyor 🌺
Hergun düzenli olarak duş alırım
Her gün duş almayan var mı gerçekten
Süper ya bilgiler için teşekkürler
temiz olmak gerekiyor,,😊😊
Her gun sabah sabah iyi geliyor
her gün değil de gün aşırı diyelim :)
Sağlık için şart öncelikle
hergün veya günde 2 kez duş alırım
zaten hemen hemen her gün duş alıyoruz
Hassas ciltliler için zararlı her gün duş almak.
Her gün evdeyim ama yine duş alıyom
Her gün almak gerekiyor zatem
Hergün duş alırım rahatlatıyor
Hergun değilde iki güne bir olabilir
hergün alıyorum mecbur alışkanlık
Vücut bakımı kadar önemli bir şey yok
Birde yaz geldi artık kesin duştan çıkmam 🤭
Şu gorseldeki fırçadan lazım sanırım 🙄
Her gün değil de 2 günde bir yetiyor bana.
Soğuk duş almayan duş almış demem
Güzel kokular her zaman sevilir
Duşa girdiğim zaman çıkasım gelmiyor
Sebepleri geçtim insan rahatsız olur ya
Duş almayı çok severim 👍👍
insan kendini yenilenmiş hissediyor
Harika paylaşım olmuş ellerinize sağlık
Kesinlikle öyle rahatlık ve hijyen
Sıcak bir duş herkese iyi gelir
Yani fena değil ama bilemedim
Soğuk havalarda da her gün girilmiyor ki
Her gün alırım çok dikkat etmek lazım
Dinlendirici etkisi mukemmel
Duş almadan asla uyuyamiyorum
Güne tertemiz başlamak nnnejd güzel his
Üşenmesem sabah ve akşam duş alacam
Tesekkurler.. Oldukca faydalı bılgıler
En sevdiğim şeydir, duş aldıktan sonra uyumak. :D
Ben de hergün banyo alıyorum.
Duş almaya herkes dikkat etmeli
Duş jeli kullanmayan bir ben miyim 🙄
Temiz duş ferahlığı müthiş
Günde iki defa bile alirim
Duş almak güzeldir hergun alırım...
7. Madde olarak Adana'da yaşamayı ekleyelim mi?
Her ihtiyaca pure line dus jeli
Çok rahatlatıcı oluyor cidden
Zaten hergün duş alıyorum
Ben duşa gidiyorum agaaa shsjjs
her gün duş alıyorum mutluyum bu anlamda.
Hergün duş alıyom zaten işim gereği
hergun bazen vakit bulamiyirsun
İstanbul da olanlar almasin baraj suyu
Çok güzel bilgiler teşekkürler