“Duş almadan bir gün bile duramam!” diyenler burada mı? Biliyoruz, kendimizi çok daha iyi hissetmemi
Güzellik & Bakım Vücut Hijyenini İhmal Etmeyelim! Her Gün Duş Almak İçin Çok Haklı 6 Sebep (Sayfa 6) Pure Line Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2541 Vücut Hijyenini İhmal Etmeyelim! Her Gün Duş Almak İçin Çok Haklı 6 Sebep Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 66 kişi beğendi
dilek_imamoğlu Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş saolun 0 0 Yorumla
isimdegilcisim Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Evde tıkılıp kaldık diye duştanda mı vazgeçelim 0 0 Yorumla
zeynep_kizilsoy Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Duş insanı kendine getirir günlük ihtiyaç ya 0 0 Yorumla
YALNIZLIĞINİCSESİ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Hergün duş almak cokk temiz hissettiriyor. 0 0 Yorumla
Florinastern Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Mis gibi kokarim çok severim her sabah yikanirim 0 0 Yorumla
Psilolojisibozuk Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Soğuk su ve mutluluk. Zinde olmamı sağlıyor 0 0 Yorumla
HicBirSeyBlmeyenAdm Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl öyle yapıyoruz zaten napcaz evde boş boş 0 0 Yorumla
SeraNova644 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl İki günde bir almam da yetiyor diye düşünüyorum :D 0 0 Yorumla
Shadoww06 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Hergün olmasa bile 2 günde bir alırım rahatlatıcı 0 0 Yorumla
Dennisaytekinn Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Tamamen yapılabilecek ve yapılması gereken şeyler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş saolun
Harika olmuş duş gibisi yok
Evde tıkılıp kaldık diye duştanda mı vazgeçelim
Temiz olmak bile yeterli bir sebep bence :)
Duş insanı kendine getirir günlük ihtiyaç ya
sadece temizlik için. yeterli sebep
Ben seviyorum dus almasını
Denemek lazım teşekkür ederiz.
Her gün duş almam. Haftada 4 gün duş alırım
İki günde bir duş alıyorum
Hergün duş almak cokk temiz hissettiriyor.
Temizlik imandan gelir canım
Arada bir duş almak iyidir..
Mis gibi kokarim çok severim her sabah yikanirim
öenmli bir nokta ya değinmişsiniz
Hergun duş alıyorum. Çok seviyorum 😄
Her gün düşümu alıyorum 👍🏻
rahatlamak için duş gibisi yok
duş almak gibi güzel birşey var mı ya 😂
Günde en az 2 defa duş güzel.
Parfümü kalıcı diye biliyorum
Çokkk güzel kokuolarnya bunlar
2 günde 3 kere ideal bana kalırsa
Sabah ve akşam. Yıllardır değişmez...
Soğuk su ve mutluluk. Zinde olmamı sağlıyor
Duş yapmak iyidir. Duş yapın
Once kendine saygi duymali insan
Şu virüs nedeniyle de sık sık duş alınmalı🌸
Duş insanı resmen sıfırlıyor
Gevşemek için sürekli duş şart
mis gibi duş çok iyi olur
öyle yapıyoruz zaten napcaz evde boş boş
Duş, "Pure Line Duş Jelleri" ile daha keyifli
Her gün duş alırsak hasta oluruz
Duşun yerini hiçbir terapist alamaz 👍
Hergün duş almazsam rahat etmem
Corona var iken özellikle sık sık duş almalıyız.
hergun duş alıyorum zaten
Her gün düzenli duş almak önemliii :)
İhtiyaca göre yıkanın abartmayın
duş alalım sağlıklı kalalım hehe
dus jelleri cok güzel yaaa
güzel bilgili bir paylaşım
Temizlik için ihmal etmemeliyiz...
sık sık duş almak her zaman iyidir
Olmaz mı hergün. Duş banyo
Pamuk gibi yumuşacık ve hafif olmak...
Duş almak iyidir evet ama hergün gerek yok
İki günde bir ideal bence
Bencede kişisel bakım ve temizliği yapalım.
harika paylasim icin teşekkürler
İki günde bir almam da yetiyor diye düşünüyorum :D
Dikkat etmek lazım kesinlikle
Hergün olmasa bile 2 günde bir alırım rahatlatıcı
Gevşemeye ihtiyaç duyarım
Gerçekten muhteşem bir şey...
Tamamen yapılabilecek ve yapılması gereken şeyler
Karantina gunleri icin guzel bir şey
Evde kalınca duş almayı 2günden 1e uzattım
Emeğinize sağlık güzel paylaşım teşekkürler 👏🙏