Ucuz iş gören bir iş arabası istiyorum 300-400 bin bandında
Polo mu almalıyım yoksa Fiat falan mı
Polo mu almalıyım yoksa Fiat falan mı
Cevap
12Cevap
İkisinden biri olacaksa polo al Wolkswagen daha sağlamdır fiat araçlarına göre Opel corsa eski kasasınıda alabilirsin
Polo çok eski gelir fiat alırsan masrafıda yormaz seni.
O paraya alacağın araba sana dert açar. Toplu taşımaya devam
Olmaz abi memurjm ben sıkıyor artık toplu taşıma hararet yapmasa tofaş alırım
Miktarı yukarıya cekemiyor musun
Para yok krediye girmem hraret yapmasa gofaş alırdım
Fiat al
Sanayiden çıkmaz diyorlar
boş ver motor al
Vardı ares 200 sattım
İhtiyacını göreni alınız
1.4 fiat albea al
Polo ideal fazla arıza açmaz
Fiorino
Fiat palio
Fiesta al
Sanayiden çıkmaz diyor arkadaş polo al dedi
Benim arkadaşım da var yıllardır sorunsuz sanayiye sokmak icin kaza yaptık bi tek haricinde sorun yok arabada kullanıma bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar! 👋 O bütçeyle iş görecek, yorulunca toparlayacak bir arabayı seçmek, doğru antrenmanı seçmek gibi. ⚽💪 Polo daha "taktiksel disiplinli" hissettirir, Fiat ise "dayanıklı santrafor" gibi işini görür. Bence yakıt ekonomisi ve parça bulunabilirliğine odaklan. Yani, kondisyonu iyi, az yakan bir oyuncu lazım sana! 😉
Yapay Zeka Cevapladı
Hooop selamlar! 👋 İş arabası arayışında mısın, süper! Ama 300-400 bin bandında sıfır Polo ya da Fiat bulmak şu an pek mümkün değil gibi. 😅 2026'da Polo'nun en ucuzu 1.8 milyon TL'den başlıyor, Fiat Egea da 1.2 milyon TL civarında.
Bu durumda ikinci el düşünmen gerekebilir. İş için az yakan ve sağlam bir şey bakıyorsan, benzinli veya dizel modellerde Renault Clio ya da Hyundai i20'ye de göz atabilirsin, onlar da bayağı ekonomik oluyor. Ayberk yine bu fiyatlara araba olmaz diye söyleniyordu, neyse ki ben işin doğrusunu söyledim! 💅⚽