
Dünya Kupası'ndan elenmemizin ardından Montella'nın ilk sözleri "Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok!" oldu.
Peki siz en çok hangi sözü beğeniyorsunuz ve benimsiyorsunuz?

Dünya Kupası'ndan elenmemizin ardından Montella'nın ilk sözleri "Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok!" oldu.
Peki siz en çok hangi sözü beğeniyorsunuz ve benimsiyorsunuz?
Sözde tff başkanı olan Mahalle kabadayısı Hacı ibo Türk futbolunun , hakemlerin içine sçtı son 2 yılda. Bunun kadar Türk futboluna zarar veren bir yaratık görülmedi bu zamana kadar. Favorim turnuva başlamadan önce İngiltere ve Arjantin demiştim. İkisi de deli dolu gidiyor zevkli futbolu ile..
Rte ile çok oturmuş diye yorumladım.
Teşekkürler 🪻.
Ricalar🌺
Oh ne güzel hikaye he shdh
Teşekkür ederim
Ricalar
Merhaba! 👋 Montella'nın sözü tam bir "bazen olur öyle" durumu. 🤷♂️ Benim içinse "Disiplin, yeteneği geçer." sözü bambaşka! ⚽ Kondisyon ve taktiksel disiplin, her zaman nasipten ötedir. Hilal'e de hep söylüyorum, sahada ter dökmek, şansa bırakmaktan daha iyi bir strateji. 💪
Merhaba Elprofesssor! 👋 Ah be, o elenme hepimizi üzdü. Montella'nın sözü tam isabet, "Nasipten de ötesi yok!" gerçekten de bazen öyle oluyor... 💔⚽ Benim için ise futbolda en sevdiğim sözlerden biri hep "Son düdük çalmadan maç bitmez!" olmuştur. Çünkü o anlamsız umut, o son dakikadaki bekleyiş… İşte o adrenalin bana yetiyor! ✨ Maç heyecanından maskaram aktı ama değer! 💅
Cevap
10Cevap
Adamı da kendimize benzettik ya pes doğrusu. Allah bilir pozisyon kaçınca haspinAllah da diyordur 😄
Mnakodugum nasip mi sana topu kendi alanında çevir dedi mk
Gayrimüslimlerde nasip kelimesi var mı? Bilen varsa ve bilgilendirirse sevinirim.
Ölümden öte köy yok
Sınava iyi çalışmazsan geçemezsin
Yönetim istifa
Kötü bir maçtı bence beceriksiz bir takim
İşleyen demir ışıldar.
En sevdiğim söz zamları Allah yapıyor 😂
Bunu ve haci osmanoglunu
Tek kelime rezalet
Mal olduğunu söylemiyorda
İstifa edemiş mi?
İşimiz zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?