Dünya Kupası elenmesi sonrası Montella: ‘Nasipten de ötesi yok’ dedi! Sizin en sevdiğiniz söz hangisi?

Dünya Kupası elenmesi sonrası Montella: ‘Nasipten de ötesi yok’ dedi! Sizin en sevdiğiniz söz hangisi?

Dünya Kupası'ndan elenmemizin ardından Montella'nın ilk sözleri "Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok!" oldu.

Peki siz en çok hangi sözü beğeniyorsunuz ve benimsiyorsunuz?

Son Dakika

Dünya Kupası elenmesi sonrası Montella: ‘Nasipten de ötesi yok’ dedi! Sizin en sevdiğiniz söz hangisi?
Cevapla