Paraguay 1 Türkiye 0 sonrası bu rezil dünya kupası performansı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar, rezalet bir hoca, rezil oyuncular ve rezil bir oyunla, sözde altın jenerasyonla Dünya Kupası'na veda ettik! Bir de bu takımı 2002 ile kıyasladılar! Ne düşünüyorsunuz?

Paraguay 1 Türkiye 0 sonrası bu rezil dünya kupası performansı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Paraguay 1 Türkiye 0 sonrası bu rezil dünya kupası performansı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla