Ohhh olsun
Sizce İspanya futbol takımının yaptığı şike değil de nedir?
Ohhh olsun
İspanya, grubundan 2. olarak çıkıp Hırvatistan ile ve sonrasında ki muhtemel bir Brezilya eşleşmesinden kaçmak ve bir yandan da kupada ki en büyük rakiplerinden biri olan Almanya'yı saf dışı bırakmak için bana göre son maçta Japonya ya bilerek ve isteyerek yenildi. Sizce bu apaçık şike değil mi?
Ülke olarak artık o kadar dejenere olduk ki, bir takımın rakibine bilerek yenilmesini bile normal karşılayanlar buna taktik diyenler var. İspanya açık ve net bir biçimde rakibine yenildi yani şike yaptı.
Cevap
9Cevap
şike başkasının menfaatine yapılandır. Adamlar kendi menfaatleri için bir taktik uyguladı. Bu neden yadırgansın ki.
şike demesek strateji daha uygun olmazmı? ama birşeyler yaptıkları kesin
bence diskalifiye etmeli
Şike denemez ama etik değil. Bu yüzden grup maçlarına her zaman karşıyım. Elemeli sistem daha adaletli oluyor.
Maçla alakam yok, takip etmedim, izlemedim. Burada yazılanlara göre yorum yapıyorum. Şike mi bilmem ama etik değil.
fasa elendi zaten
Maçları izledim. İspanya göz göre göre şike yaptı. Fifa tarafından mutlaka bir soruşturma açılmalı
yaptıkları etik değil ama zaten elenecekler ha son 16 turunda ha çeyrek finalde elenecekler Brezilya gelirse goodbye spain
Niye şike olsun, taktik demek daha doğru olur
Bana da öyle geldi
Şike değil taktik o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar