Sizce İspanya futbol takımının yaptığı şike değil de nedir?

İspanya, grubundan 2. olarak çıkıp Hırvatistan ile ve sonrasında ki muhtemel bir Brezilya eşleşmesinden kaçmak ve bir yandan da kupada ki en büyük rakiplerinden biri olan Almanya'yı saf dışı bırakmak için bana göre son maçta Japonya ya bilerek ve isteyerek yenildi. Sizce bu apaçık şike değil mi?

İspanya şike yaptı
Evet şike yaptı ama normal bir şey bu
Fikrim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
İşte Allah'ın adaleti. Şike yaparak kaçtıkları Hırvatistan olsa bence kolayca elerlerdi ama kolay lokma gördükleri Fas onları eledi.
Ohhh olsun
Sizce İspanya futbol takımının yaptığı şike değil de nedir?
Cevapla