Fenerbahçeli taraftarların her sene başında transferler ile övünüp ligin ilk yarısında havlu atmasından gına gelmediniz mi ?

Her yıl yaz aylarında aynı muhabbet şunu aldık bunu aldık sonra lig başlar ne futbol kalitesi var ne mücadele var ne kondisyon var ne teknik bir oyun var ne galibiyet var ne sampiyonlar ligi var ne uefa ligi var olan tek şey var. İlk yarı sonuna doğru fener havlu atar sosyal medyadan federasyon ve hakemlere giydirme başlar taraftarın gazı alınır ve sezon sona erer. Ben bu filmi çok izledim.

Fenerbahçeli taraftarların her sene başında transferler ile övünüp ligin ilk yarısında havlu atmasından gına gelmediniz mi ?
Cevapla