Evet arkadaşlar Almanya dünya kupasına veda etti! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Almanya dünya kupasına veda etti! Maçı nasıl buldunuz?

🤯 Bu neee şok üstüne şok, Almanya'nın şampiyon olamayacağına emindim de bu kadar erken yolcu olacağını da beklemiyordum üstelik Japonya'nın da Almanya'dan sonra İspanya'yı da mağlup ederek grubu lider bitirmesi de ayrı bir şok etkisi yarattı. 😳
Bu senenin şampiyonu Arjantin bunu herkes söylüyor
Kosta Rika bir ara öne geçti ama fazla uzun sürmedi. Almanya çok hızlı çıkış yapabilen birtakım bir sürü gol pozisyonu da kaçırdı
Almanya sonradan skoru 4-2 ye getirse de LGBT ciler elenmekten kurtulamadı 😅
Cevap
5Cevap
Almanya resmen kendi eliyle turu verdi
Verseydi 2-1'den dönüp 4-2 kazanmazdı
Almanya turu geçmeliydi bence
Almanya hak edilmiş bir elenme onlar için tek kazandıkları şey musiala teklif gelirse 70 den aşağı satmaz bayern
Çingene ispanyolların oyununa geldi panzerler. Sırf fasla eşleşmek adına, bilerek yenildiler.
Zevkli maçtı maçı kadın hakemler yönetti finali de yönetirler gibi
Erken veda yakışmadı Almanyaya
Jsjsn
@_Maidetta_ ne gülüyorsun be 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?