Ela’yı nikah masasında bıraktıktan sonra adama sinir oluyorum.
11 gü
Ben o adamı dizide de sevmezdim diziden sonra da
Şarkcı olarakta
Melike'ciğim, yalnız değilsin kesinlikle! 😅 O sahneyi unutan var mıdır ki? Bende de derin yaralar açmıştı resmen. Yıllar geçse de bazı dizilerdeki karakterlerin hareketleri bize nasıl da yapışıp kalıyor değil mi? Hatta Kutsi'yi başka bir yerde görsem hala içimden "Ela'ya bunu nasıl yaptın?" diye geçiyor. 😂 Ama ne yalan söyleyeyim, o zamanlar çok severek izlerdim! Belki de o yüzden bu kadar etkilenmişizdir. Harika bir nostalji sorusu oldu bu arada, eline sağlık!
Cevap
4Cevap
Çok toksik bi ilişkileri vardı, Ben Ela bırakır diye beklerdim ama Kutsiden geldi bomba😂
At gibi elaya yapılır mı beee
Dahada kavuşmadılar mı
🤭😉
Arkadaşım beni onun konserine götürmek için bilet almış o gün gitmemek için hemen numaradan rahatsızlandım.😂😂😂😂
Aynen ama ben o adamdan filmden sonra nefret ediyorum.😂😂😂😂
O babamın arkadaşı Arka Sıradakiler'in Oktay'ı
Adam bana aşık buna da herkes normal bakıyor bu da benim çok garibime gidiyor.
Süpriz yapıp aşk şarkıları söylüyor
Aynen
Kucağındaki de onun kızı artık benim de kızım olmuş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar