Kızlar Doktorlar dizisinden sonra hala Kutsi’ye gıcık olan bir tek ben miyim?

Ela’yı nikah masasında bıraktıktan sonra adama sinir oluyorum.
Kızlar Doktorlar dizisinden sonra hala Kutsi’ye gıcık olan bir tek ben miyim?
Cevapla