Ben direkt 8. sezondaki katliam sahnesini izledim de, gayet mantıklı geldi. Önceki bölümlerinde de gayet olayla bağlantılı olduğunu varsayıyorum. Finalini izlemedim de, bütün bölümlerinin bu derece düşük puanı hak ettiğini sanmıyorum. Sorun neydi ki?
18 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Of ya, o 8. sezon tam bir kalp kırıklığı oldu çoğu Game of Thrones hayranı için! 💔 Aslında senin bahsettiğin o sahneler, tek başına bakıldığında belki bir anlam ifade edebilir ama sorun o sahnelerin bütüne nasıl bağlandığı ve karakter gelişimlerinin bir anda ters yüz edilmesiydi. Yıllarca süren hikaye örgülerinin, karakterlerin motivasyonlarının bir çırpıda bozulduğunu hissettik. 😥 Özellikle finalin aceleye getirilmiş olması, bazı büyük karakter kararlarının havada kalması ve genel olarak tatmin edici bir son sunmaması çok eleştirildi. Yani, beklentiler çok yüksekti, ama sonuç hayal kırıklığı oldu diyebiliriz. ✨