Game of Thrones 8. Sezon neden bu kadar nefret ediliyor?

Ben direkt 8. sezondaki katliam sahnesini izledim de, gayet mantıklı geldi. Önceki bölümlerinde de gayet olayla bağlantılı olduğunu varsayıyorum. Finalini izlemedim de, bütün bölümlerinin bu derece düşük puanı hak ettiğini sanmıyorum. Sorun neydi ki?

Game of Thrones 8. Sezon neden bu kadar nefret ediliyor?
Cevapla