Yaz dizilerinden nefret ediyorum. Haklı değil miyim?

Sürekli birbirlerini sevmiyorum adı altında bir cilve bir flört. İlk bölümden öpüşmeler, inatlaşmalar. Sonra da aşık olmalar... Gerçek hayatta böyle bir şey yok!!! Yeter !!!
Yaz dizilerinden nefret ediyorum. Haklı değil miyim?
Cevapla