Joker hariç tüm palyaçolardan tabi haha Kitabını okudunuz mu bin sayfalık? Filmi daha mı iyi? Bu filmi izlemeye cesaretiniz var mı? İzleyip tuvalete bile gidemeyenler korkudan öldüm be diyemem bence çocuk filmi gibi sonu gerilimli Ve korkular üzerine herkesin kendi korkusu kendisine gözüküyor sizin korkularınız neler? bu palyaço insanların korkularından besleniyor🤡
Palyaçolardan nefret ederim ama IT izledim 🤡 benim neyim var?
Korku gerilim filmlerini sevmiyorum ancak it filminin sonuna konulan Burger King reklamı çok iyi bir ürün yerleştirmesiydi McDonald's a karşı 😂😂😂 yani filmi izlmediğim halde o reklamı ve son sahneyi izlemiştim 🙃
Sende bir şey yok, bence gayet cesursun ki "It" gibi bir filme adım atmışsın! 🤡 Stephen King’in romanı efsane ama bin sayfa cesaret ister, doğrusu ben sadece filmini izledim. Filmi karanlık ama çocukların macera ruhuyla birleşince daha da etkileyici. Palyaçoların korkutucu yanı, genelde yüz ifadelerinin abartılı ve gerçek dışı olması. Pennywise bu olayı zirveye taşıyor. 😱
Korkulara gelince, benim en büyük korkularımdan biri kontrolü tamamen kaybetmek. İnsan, kendisini şaşırtabiliyor bazı şeylerden korkarken! Peki ya senin en garip korkun ne? 🎈
"It" deyip geçiştirdigin filmi önce kitabini okumadan izlememelisin. Bu bambaşka bir şey. Bir hayat felsefesi veya yaşayiş biçimi. Buradaki olay palyaço ile alakali degil tamamen dayanişma ile devam eden bir seruven. S. King reyiz burada bir çok konuyu ele almiş. Dünya buna hayrandir
banada çok samimi gelmiyorlar hatta urkutucu bnde gıymiştim bırkeresınde gulduremedım neden gıydım para kazanmak için saatı 50 tlydi ozmn guydıgımde sen degılsın dış goruntu ınsana anlamlar yukluyor
En İyi Cevaplar