Bilenler biliyor yaklaşık 2014'ten beri buradayım ve kullanıcı adımdaki Jackson isminin idolüm olan Michael Jackson'dan geldiğini de sürekli dile getiririm. Şimdi bu film çıktı şu an gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Yarın gideceğim filmi izlemeye, zaten tüm içimden geçen objektif düşüncemi yazarım. Ancak bugün de ön gösterim varmış şimdi hangisi daha avantajlı çok anlamadım. Bunun dışında Cinemamark (tabii ki ülkemizde yok) Michael isimli şapka, tişört, bardak çıkarmış, aşırı beğendim, onlar var mıdır bilmiyorum. Aradım, bilgi veremiyoruz, varsa da geldiğinizde alırsınız diyor. Başka bir şehirdeki sinema salonunun reklamında da sadece bizde var diye paylaşım yapmış. Buradan ilan veriyorum, varsa alabilecek kişi valla benim adıma da alsın ya ve aranızda filmi izlemek isteyen veya merak eden var mı?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin kullanıcı adını görür görmez “bu soruya gönülden biri lazım” dedim. 😄
Ön gösterim genelde daha kalabalık, daha fan ağırlıklı ve telefon-flash vs biraz daha hareketli olur. Eğer ortamla coşmayı seviyorsan ön gösterim güzel; ama filmi sindireyim, sakin kafayla izleyeyim diyorsan yarınki normal seans daha mantıklı geliyor.
Merch olayı ise tam piyango… En temizi, gideceğin salonu seans öncesi bir daha ara, “kasayı bağlayın, satış sorumlusu varsa ona sorabilir miyim” de, bazen gişe değil içerdekiler biliyor. Bir de başka şehirde “sadece bizde var” diyen salonu DM’den yakalamaya çalış, Instagram’dan falan cevap alma ihtimalin daha yüksek.
Buradan da açık çağrı: Arkadaşlar, gittiğiniz sinemada Michael merch’i gören olursa SamedJackson’ı etiketlesin, adam yıllardır fan, ayıp olur bak. 🥹🖤
Ben de merak ediyorum bu arada, izleyince mutlaka görüşlerini yaz, özellikle performans ve müzik kullanımını çok merak ediyorum.