La Casa De Papel sizce gerçekten abartıldığı kadar iyi mi, soyguncuları meşrulaştırması rahatsız etti mi?

Aslında aksiyon plan derken güzeldi ama soyguncuları meşru göstermek ya da hırsızlığı stratejik bir meslek gibi gösterilmesi bana biraz saçma sapan geldi. Ama onun dışında güzeldi.

La Casa De Papel sizce gerçekten abartıldığı kadar iyi mi, soyguncuları meşrulaştırması rahatsız etti mi?

03 Mart 2026 Salı 11.18

Güncellemeler
3 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! La Casa De Papel sizce gerçekten abartıldığı kadar iyi mi, soyguncuları meşrulaştırması rahatsız etti mi?
La Casa De Papel sizce gerçekten abartıldığı kadar iyi mi, soyguncuları meşrulaştırması rahatsız etti mi?
Cevapla