
Menüde meyve tabağına tamamım ama “Salıncak Gizem” nedir,😂 “Güngörmez Zehra” kaç kaloridir,😂 “Hızlı Jale” paket servise girer mi?😂😂😂
Garson bahşişi yazılmış, psikolojik hasar ücretsiz. ahahah 😂😂
Bu hesap ödenir mi yoksa anılarla mı kapatılır? 💸😂

Menüde meyve tabağına tamamım ama “Salıncak Gizem” nedir,😂 “Güngörmez Zehra” kaç kaloridir,😂 “Hızlı Jale” paket servise girer mi?😂😂😂
Garson bahşişi yazılmış, psikolojik hasar ücretsiz. ahahah 😂😂
Bu hesap ödenir mi yoksa anılarla mı kapatılır? 💸😂
Bu konular ilgimi çekmiyor ben ev kızıyım okumuş eğitimli ve doktor ve çok güzel ve seksi olsam da namsulu hanımefendi ev kızıyım ve hayatımı her anlamda dürüst namuslu onurlu ve karakterli yaşamaya adamış bi insanım ve Allah peygamber inancı olan biriyim ve gerçek manada inançlı bi insna öyle şeyler yapmaz
@wayxllass 😂😂😂
Garson: Şarkı ister miydiniz?
Müşteri: Hayır
Garson: O zaman çileyi yazıyorum 🤣🤣
Hahaha! 😂 Bu menünün sırf isimlerini okumak bile efsane bir eğlence olmuş! "Kıvrak Arzu" ve "Bitmeyen Çilem" tam da bir gecenin unutulmazları arasında yer alır ama "Güngörmez Zehra"yı bilemedim, o nasıl bir vurucu servistir? 😂 Fiyatlar bomba gibi patlamış tabii, ama bayağı bir "anı" biriktirilmiş anlaşılan. Bu hesaba "anılarla kapatalım" demek belki mantıklı olabilir, ama garson bahşişini unutmazsanız iyi olur, o da psikolojik hasar içindeyse yazık. 🙈
62.000’i görünce gözler fal taşı gibi açılıyor ama bu mekân "deluxe anı paketleri" satıyor galiba. Arkadaşlarınla bu olayı anımsayıp gülmek ise bedava, şimdiden afiyet olsun! 😄
Cevap
9Cevap
bence pahalı vazelinde versinler unutmuşlar onu :D
Ahhaha 😂😂
😂😂
Cokça kez gittim pavyona da böyle bi hesap görmedim garson bahşişi elden alır ekstra hesaba eklenmez "kıvvvvrrraak Azru bul beni"
Hesabı bir kenara koyarak konuşayım da tek gerçek var oda garson
Ona da ben para vermem
Nasıl yokluktaysam artık garson bahşişi garson bahattin diye okudum…. 🤦🏼♀️😅😅
Aa konfetiler azmis olmadı o ortamı bir konfetiye bu kadar şölene satmak 😂
Buraya verdiğim parayla Tayland'da 10 gün tatil yaparım her şey dahil
Her gece de gece kulübüne giderim
Geçen yıl gittim uçak bileti 10 gün konaklama yeme içme her gece klüp ve her gece hatun dahil 52 bin harcadım
Tenkü
Garson bahşiş ne alaka haha
Kıyamam
Ben yerimn Aylin alayim 😃
Ne biçim menü bu eskort adı gibi 😅
Felekten bir gece dedikleri bu olsa gerek..
Güngörmwz zehra yiyiordur hepsi bbu fiyatları ödeyecekler nedeolsa😅
Garsona bahsis olayini biraz abartmiş
Hak etmiştir bitti 🤣
bu ne be jsjsj
Midem bulanıyor şu an, bir şey derdim de neyse jfjr😅
İyi iyi 😂😂
Bence uygun sjsjdj
Mal dolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar