Romantik film izleyen adamı annesi mi sevsin diyorsunuz kızlar😊?

Romantik film izleyen adamı annesi mi sevsin diyorsunuz kızlar😊?

Asıl ondan olur.
Romantik film izleyen bir adam, empati yapmayı, duyguları daha iyi anlamayı ve hassasiyet göstermeyi öğrenir ki bunlar da iyi bir koca olmanın temel taşları arasında sayılabilir. Tabii sadece film izlemek değil, onun yaşayarak ne kadar duyarlı ve ilgili olduğunu görmek önemli. ❤️ Sana da filmle uyumlu öneri: “Eternal Sunshine of the Spotless Mind” filmindeki gibi derin bir bağ kuran biri olmak her zaman artı puan. 😊
Cevap
0Cevap
Erkek duygusal olabilir tabiki ama aşırı duygusalsa eksi puan
Romantizm sevilebilir. Aşırıya kacmadiktan sonra problem yok. Ben de vurdulu kırdılı, polisiye, aksiyon seviyorum napalım şimdi 😂
Sen savulun Battal Gazi geliyor repliğini ben nen var kuzum repliğini seviyoruz sinemada ne olacak şimdi😂
Seninle sinemaya gitmeyecegimize göre sorun yok. Onu evlenecegin kişiyle konuşursun artık. Bu arada ben romantik film sevmiyorum demedim ki onu da izlerim. Korku türü hariç her tür filmi izlerim ben güzelse
:)
Espriler ciddiye alınmaz diye biliyorum ama neyse sinemaya burdan biriyle asla gitmem hiç kimseye güvenmiyorum hiç kimseyle tanışmıyorum konuşmuyorum ayrıca çocuk sinemasına giderim çocuklarımla ilerde😃
Ciddiye almadım ben de gülme emojisi koydum sonuna
Merak etme ben de kimseyi tanımak istemiyorum ve kimseye güvenmiyorum yalnız değilsin
Pardon ben kızıyorsun sandım bende ciddiye alıyorum alınganlık yapıyorum 😃
Bu kadar alıngan olma sen de. Alınganlık erkeklere yakışmıyor
Nobranlikta bana yakışmıyor ama😃
Alıngan olmamak için kaba saba olmaya gerek yok. Her şeyi bi ortası var. Neden uçlarda yaşamaya çalışıyorsun ki
Güldürdün ahaha maksat muhabbet olsun diye 😀
Pek muhabbet etmeyi sevmeyen biri olduğunu düşünmüştüm. Peki öyleyse :)
Yılışık sulu özel sorular soran aklı fikri başka yere kayan tiplerle tabiki muhabbet etmeyi sevemem aklı başında ne dediğini bilen birileri olursa muhabbet etmeyi severim özel soru sormayacak tanımak için uğraşmayacak birileri olursa muhabet ederim ama şükür daha rast gelemedim öyle birine koskoca sitede😂
Denk gelmedim diye bir cümle kuramazsın. Ben yılışık da değilim, dediğin gibi boş muhabbetleri de hiç sevmem. Aklı başında olmayan biri de değilim. Ha tek farkı muhabbet de etmek isteyen biri değilim
Muhabbet etmek isteyene denk gelirsen edersin
Bugün alınganlık üzerine sohbet oldu sen niye üzerine alındın yine genele söyledim oysa😀😀
Öyle birine rast gelmedin diyince herkes kötü ve amacı başkaymış diyerek genellemiş oluyorsun. Beni de buna dahil etmiş oluyorsun o yüzden belirtmek istedim
İki alınganın sohbet ettiği nerede görülmüş senle sohbet edemem ki😀
Ben de edelim demedin zaten sorun yok. İyi geceler
Demedim*
Abartmadan izlese en iyi ondan koca olur zaten, gerçi ben bile romantik film izlemiyorken onun izlemesi absürt olurdu da neyse
Alakayı cözemedim
Alaka romantik film izleyince oraya çıkıyor 😅
Yani romantik film duygusal naif kişiler izler nobran despot insanlar romantik film izlemez demek istemiştim soruda dolaylı yoldan duygusal erkekten iyi koca olur mu diye soruyorum alakası bu😊
Olabilir deee olmayabilir de
Muhtemelen birlikte ağlarız
Sende mi ağlıyorsun filmin sonunda bende ağlıyorum anormal değilmişim 😅
Duygusalsa ağlarım. Bazen ağlamak icin izliyorum ahahsh
Geçen gün söylediğim unutma beni filminde ağlamıştım bende😅
Hüngür hüngür değil gözlerim dolmuştu abartmadan😂
Ajajshsh bakıyim bi ağlanacak kadar var mı
Film analizi ile birlikte ağlama raporunu sabah masamda istiyorum 😅😂😀
Bakacazz
Kötüyse engellerim 😄
Tamam kabul😂👍
Film analizi raporları ne oldu engellemediğine göre beğendin filmi😂
Henuz izlemedim sana onu dedikten yarim saat sonra pat uyudum
izleseydin engellerdin belkide izleme izleme boş ver diyeyimde filmi merak ettireyim 😀
Haftasonu izlerim inşallahh ölmezsekk
Bu arada cok zor beğrnirim
Bugün bir diziye başladım uzum zamandır boyle meraklanmamıştım ilaç gibi geldiii
Adı ne dizinin bende izleyeyim zamanım olursa
The price of confession
Gerilim dizileri beni geriyor birde Koreli mi evlerden ırak bitmek bilmiyor yok kalsın 😂
Ahshshs sen bilirsinn
Ben severim
Romantik olsaydı izlerdim😀
Korkuncsun
Korku filmi sevmem asla neden korkunç oluyorum 😂
Romantik sevdiğin içinn
Nobran despot insanlardan olamıyorum ama LGBTye de üye değilim Allah korusun korkunçluk bunun neresinde 😀
Erkek dediğin sert olur ya romantizm hosuma gitmiyor
Sertim yerine göre ama ikili ilişkilerde benden korkulması hoşuma gitmiyor korkudan değil sevgiden korkmalarını beni üzmemelerini istiyorum çevremdeki insanlardan ama yerine göre kendimi ve çevremdekilerimi korumak için sertim herşeye varım her zaman
Iyii srn yine de romantik filmler sevdiğini fazla belli etmeee 😅
Gay sanmasınlar diyorsunuz yani😂😂
Gibi gibiii
Allah korusun Lut kavminin mensuplarından olmaktansa sert acımasız olurum daha iyi 😂
😅😅 sakin oll degilsin
Bak ya nasıl sinir geldi birden sayende 😅
😅😅kendin dedin ben imâ ettim
Ben öyle biri değilim zorla despot yapacaksın ve romantik filmlere tövbe ettireceksin az kaldı😂
Yani rvli olsan ve esinle izlesen okey ama kendi hür iradenle izlemen komik
Belki gerçek hayatta bulmadigim aşkı sevgi açlığını film izleyerek yatıştırıyor olamam mı neresi komik bu zamanda kimseye güven olmuyor ki
O zaman üzülurüm abiii bu nasil cevapp
Gerçek cevap bu ama insan neden izler böyle filmi belki hayaller kurmak için belki filmlerdeki gibi bir aşkı yaşamak için dua etmek için izler Hint filmleri Noel filmleri dinimize ters ama romantiktir diye izliyorum 😀
Yav kıyamam valla git evlen hemen be
Evlenmek istemiyorum demiyorum ama evlenecek mümine kız yok dün sorduğum soru vardı ya Türkiye'nin gerçeği maalesef evlenmek mantıklı gelmiyor 😀
Sen çok sey istiyosun hem guzel hrm mümine ooohooo
Rüya gibi güze kızl sorusu muzip komik soruydu diğer soruyu diyorum 😀
Çok fazla kibir ve egolu toksik narsist saygısız merhametsiz anlayışsız çıkarcı menfaatçı içten pazarlıklı fesat haset gösteriş budalası görgüsüz beceriksiz ev işlerinde tembel bilgisiz daha saymakla bitmez özelliklere sahip biri olmasa birkaçı mutlaka kişiliğinde olan günümüz kızları makyajla olumsuz yönlerini kapatarak evleniyorlar sonuç boşanma ile bitiyor. İki cihan saadeti isteyen biz erkekler doğru kızı bulup nasıl evleneceğiz günümüzün en büyük sorunu bence bu aile biterse toplum biterse millette biter yok olup gideriz.
Bu soruda yazdıklarımın hangisi abartı elini vicdanına koy öyle söyle 😅
Ayıp ettin bende makyaj yaparim
E erkeklere de bakarsan bir sürü sorun var. Sevince kusurları görmuyorsun. Zaten evlilik dediğin sey biraz fedakarlık. Karşi tarafin sevmedigini yapmayabilirsin. Seni seveni bulursan dediklerini de bulmuş olursun
Makyajla derdim yok o sadece soruda geçen kötü davranışları vurgulamak için kullandım 😂 erkeğinde makyajı çok parasıdir soruda zaten belirttim
Soruyu gormedim
Soruya cevap vermiştiniz unuttunuz galiba 😀
Galiba bakayim bi
Ajsjsjs evet vermişim
Fedakarlık demişsiniz tek taraflı olursa diye insan korkuyor mezar taşı iki taştan iyilik iki baştan demişler boşuna dememişler iki tarafta fedakar olursa mutluluk gelir tek taraflı olmaz 😀
Öyle tabi aldığına bağlı
İşte o sihirli kelime aldığın dediğin biri hiç olmuyor güven olmayınca 😊
Tanımadan alamazsın güvenemezsin dene bir öcü gibi yaklaşma millete. Muhafazakar kesimde bu hep var. En büyük hata
Niye var bu hatanın sebebi ne sence bir türlü bulamadım aşırı dindar biri değilim ama günahkar da değilim 😀
Aşırısı ne oluyor? Haram diye görüsmeyi de istemiyor çoğu
Flört haram ama nikahsız el tutmak öpmek dinen caiz değil ki sonra suçu şeytana at zina yapmaya kadar gider diye istemiyorlar😀
Flört ne tarz bi flört işte. Edebinle görüş srnde aşna fişna yapma
Aileler görüşmeye işte bu yüzden izin vermiyor şeytan dürter diye😊
Ailene mi söylüyorsun😅🤷♀️
Şimdiye kadar söyledim 😀
Offf hic sevmediğim erkek tipi öksürsrn de söyluyo musun
Söylemedim yazacaktım 😂😂
Hee iyi
Bu günlük yeter bu kadar goygoy dimi😀 iyi geceler
Kesinlikle hadi iyi gecelerrr
Hayır be öyle değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar