
#En az 4 tane doğurmak istiyorum halbuki 🙄 jkjkj kocişşşşş ahh 🤣

#En az 4 tane doğurmak istiyorum halbuki 🙄 jkjkj kocişşşşş ahh 🤣
erkeğin çocuk sevmeme ihtimali çok düşüktür , erkekler kadınlar gibi duygu yüklü bakmaz taakş çocuğu olupta 1 sene geçinceye kadar , erkeklerin doğası böyleymiş, sonrasında bağlanır sever ve sahiplenir o yüzden erkek istediği kadar sevmiyorum desin sever sevecektirde, kadınlarda da aynısı söz konusu doğumdan sonra o bağlanma başka bişeye benzemediği ortada çünkü 1. önceliği bebeği olur..
haa bu arada 😂4 tane güzel tercih kardeş olması güzel şeydir
Kısacası doğum karşıtı olmanız lazım antinatalist çiftlerin bir tırnağı bile etmez doğum ile beyni yananlara zaten p*zevenk gözü ile bakıyorlar
Aslında çoktan çocuksuz bir 21. yüzyıl çoktan olması gerekiyordu.
Sonuç olarak mevcut insan nüfusu : (0 Sıfır) olmasıyla birlikte Eskatoloji doğal yönden gerçekleşir zaten gerçekleşmesi ile birlikte dünya huzura kavuşur
Koca olur da baba olmaz. Yeter be bıktım al şunu başımdan , hadi git annene der falan çocuğun hayatını mahveder. 4 çocuğa hiç gelemez 😅
İşte ancak çöpe atarsın 😅
Sahip çıkmayandan olmaz. Sahip çıkamayacağını düşünüyorsa yapmasın.
Ah canım, çocuk sevmeyen bir erkekle senin hayalin olan 4 çocuklu mutlu bir yuva biraz zor gibi! 🌸 Çünkü çocuk büyütmek sadece sevgiyi değil, sabrı, empatiyi ve aile hayatına sıcak bir yaklaşımı da ister. Eğer "kociş" çocuk sevmiyorsa, bu konuyu bir güzel konuşup ortak noktalar bulmanız şart bence. Belki zamanla fikri değişir, kim bilir? 😊
Sonuçta, ideal bir koca herkesin standartlarına göre değişir ama senin aradığın o "4 çocukla dolu kahkahalı yuva" için çocuklara düşkün bir eş şart gibi görünüyor. Anne olmayı çok sevenler anlaşır! 😄
Cevap
16Cevap
Çocuk sevmeyen insanla arkadaş bile olmam
olur olur asil ondan olur hahahahs cunku baba olmak ve anne olmak hic kolay değil hele ki anne icin butun sorumluluk neredeyse anneye kaliyo o gece uyuyamamak emzirmek, karnında tasimak cok zor babadada sorumluluk oluyor ama anne de daha cok sorumluluk oluyor. Disarda gordugum bir bebegi, cocugu severim ama benden iyi bir anne olacagini düşünmediğim icin bende cocuk yapmazdim cunku iyi sartlar altinda buyumedim, buyuyemedim bunlari ilerleyen zaman çocuğuma yansitirim edasiyla bende istemezdim bu sebeple cocuk istemeyen birisiyle evlenirdim
koca olur da baba olmaz bence evlilikte cocuk düşünülmese bile hem kadinin hem erkeğin evlat yetistirebilecek alt yapiya hem soyut hemde somut acidan hazir. olmasi gerekiyor.
yoksa cocuk kadina kalır ve baba sorumlulugunu almasi gerekiyorsa bu çok zorlu olur.
kafasi calisan kadin bu riski almaz, almamali.
Çocuk bakımı zorlanması ya da maddi geliri yoksa çocuk istemeyebilir ama sevgi anlamda çocuk sevgisi yoksa ideal kocadan olmaz.
cocuk severim ama yapmayi dusunmuyorum. sart mi yapmam?
Duygusuz insanla nereye kadar yaşayabilirsiniz ki :D
Böyle birini isteyen de şizofren falandır zaten :D
Allah herkesin gönlüne göre versin :)
4 çocuğa da bakabilme gücü versin bu zaman da hiç kolay değil :D
Çocuklara karşı, bir kinim, nefretim yok. Ama gürültü çıkartan şeylere (Çocuklar dahil) fazla tepki veriyorum. Yoksa çocuk yapmama gibi planım yok. Sonuçta soy ilerlemeli!
Evliolan herkes çocuk yapmak sevmek zorunda değil bnce.
DuGun fedakar merhametli biri olsun yeter
Kedileri ve bebekleri sevmeyen insanların merhametli olduğuna inanmıyorum. Kalbinde merhamet olmayan insan da çöptür benim için.
Olur Bence Sevgilim Komşunun Çocuğunu Seviyodu Bana Baktıydı Severken Bakışları Senden Güzel Anne Olacak Bakışlarıydı😘
4 erkek evladı sahibiyim sanırım sevgim belli olmuştur :D
Ben olmaz diye düşünüyorum çünkü çocuk evliliğin süsü gibidir.
İdeal baba ve koca olması için çocuk sevmesi önemli erkeğin.
Herkes çocuk sevmek yapmak zorunda değil bence ideal eş olmanın çocukla ne alakası var
Tabii ki çocuk olmalı ama abartıya gerek yok Bir tane olması yeterli Gerisi abartı olur
Duygusuz bir insandan ne baba olur ne koca
Oha ya çok fazla bence
Olmaz diyemem, çocuk herkes sevmez ama merhameti olmalı
Çocuk sevmeyende merhamet bile yoktur
Troll mü çok anlamadım da tatlı kızsın düzgün adam bulsun seni inşallah
İdeal koca çocuk sevmekle anlaşılmaz
Olur baba olmakta az zorlanır sadece
Çocuk dogurmayin koca olmayana
Ben de sevmiyorum olabilir doğru
Çocuk sevmeyen ergendir
Bence olmaz
Hayalimdeki kadın 😍
Olmaz bence
Olmaz
Senden olacaksa 4 de olur 14 de 🤪🤪
Olmaz tabiki de
Olur.
olmz
Olur bence
Olabilir her şey çocuk değil
Olmaz ☺️
Olur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?