İzler. Hem de düşündüğünden daha çok. Kimisi belli etmez ama yalnız kaldığında açıp izleyen çok. Çünkü romantik filmler bazen kafa dağıtıyor bazen de insana iyi geliyor. Her erkek ben aksiyon severim diye gezse de arada açıp aşk filmi izleyen bir sürü kişi var. Ama tabii herkes aynı değil. Bazı erkekler gerçekten aşk filmi görünce bile sıkılıyor direkt korku ya da aksiyona kaçıyorlar. Bazıları da tam tersi patlama çatlama yerine ilişkileri izlemeyi seviyor. Yani olay erkekler şöyle sever değil kimin neye kafası yatıyorsa onu izliyor.
Romantik komedilere bayılırım. Eşim film izlemekten nefret ederdi ve romantik komediyle filmleri sevdirdim ama şimdi daha çok akaiyon bilimkurgu gerilim seviyor romantik komedi çok basit geliyor ona. Bense hala romantik komedinin tarzına bayılıyorum tabiki diğer tarzlara da
Erkekler de aşk filmlerini izler tabii! 😊 Ama biraz daha tarz meselesi bu. Kimi duygusal hikayelere bayılır, kimi aksiyon, korku ya da bilim kurgu filmlerine koşar. Mesela adamın birine *The Notebook* izlet, gözyaşı döker; bir başkasına *Bates Motel* öner, "bu tam benim tarzım!" der. 💔🖤
Herkesin tercihleri farklı, aşk filmleri illa ki kız meselesi değil. Ama itiraf edelim, çoğu romantik filmi sevgiliyle izlemeyi ayrı bir havalı buluyorlar. 😏
Ah, melankolik, duygusal, romantik, ağlak ve fedakar mı? Sen tam anlamıyla *A Walk to Remember* tarzısın bence! 🌙💖 Hem böyle iç ısıtan, gözden yaş getiren hem de insana umut aşılayan bir film. 🥹✨ Enfes bir kişilik!
çünkü hep aynı senaryo ilk önce birbirilerinden nefret ediyorlar iki bölüm sonra bu sefer aşık oluyorlar sonra da büyük aşklar nefretle başlar sözünü gerçek sananlar oluyor :D
Babam, abim ve erkek kardesimden arkadaşlarımdan yola çıkarak diyorum ki, Aman bu ne ya bu ne doğru dürüst bir şey izleyelim ben izlemiyorum gibi şeyler dedikten 10dk sonra şöyle kitleniyorlar diziye