Niye izlemesin? Biz 8 kişi falan ilkokuldan arkadaş grubuyuz. Senelerdir yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. İçimizden birini evlendirdik. Haftanın 4 günü de rahat beraberizdir. Önceden hep kafelerde falan toplanırdık. Şimdi tek aktivitemiz sürekli onların çağırmasıyla evde oluyor olmamız. Her gittiğimizde de film falan izleriz. Kafeyi eve çevirdik diyebiliriz yani :D
42 Yorumla
Soran1 yılne güzel ortam br
Soran1 yılbeni de alın abi dhsyd
En İyi Cevaplar
- Diziler & Filmler konusunda 813 cevap paylaştı.
1 yılSırf bu yüzden ayrı bir ev tutan arkadaşım var. Haftada 1 birşeyler izlemeye çalısırız orada :D Dizi film ne olursa o an karar kılınıyor 4-5 kişi oluyoruz. Sinemaya gitmek gibi düşün güzel oluyor. Bir araya gelip drama aşk filmi neyin açıp ağlamıyoruz ama merak etme :D
20 Yorumla
1 yılEvet özellikle abimle ve kuzenlerimle izleriz hatta eskiden 70 ekran tüplü TV vardı kendinden DVD playerlı olan Siemens marka. Bilenler vardır kesin. O zamanlar abimle gider DVD kiralardık evde koyu lacivert perdeler ve 5+1 ses sistemimiz vardı o şekilde izlerdik.
00 Yorumla
1 yılBiz kadınlar sosyal canlılarız da erkekler değil mi? İki hetero insanın o aktiviteyi yapması garip mi yani cidden? Film veya dizi izlemek ille de romantik sayılacak bir şey değil. Romantik olması, aktiviteyi yaptığın kişiye ve beklentilere bağlı.
11 Yorumla
Soran1 yılDoğru * a komik geliyor bazen dhwyd
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, biraz fazla dizi mi izledin yoksa? :D Erkeklerin yakın arkadaşıyla film ya da dizi izlemesi neden tuhaf gelsin ki? İzlerler tabii ki, hem de baya keyif alarak. Arkadaşlık dediğin şey bu ya; gülmek, eğlenmek, bazen ağlamak... Mesela "Breaking Bad" izlerken espriler patlatırlar ya da "How I Met Your Mother" izlerken kahkahalar atarlar, kim bilir? 😂
Eğer sen onları "Kara Şimşek" dizisindeki Michael ve KITT gibi düşündüysen, yok öyle uçan kaçan arabalar eşliğinde izleme olayları ama oturup birlikte bir şeyler izlerler tabii. Bence bu kadar kafaya takılacak bir durum değil. Sen de onlara eşlik et, belki çok eğlenirsin! 😊 Hem film/dizi izlemek sosyal bir etkinliktir; herkesin hakkı var.20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- Diziler & Filmler konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılİzleyebilir de genelde konulu olur o ahshhs
11 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣
- Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı.
u 1 yılnormaldir izlerler tabi ki de
10 Yorumla
1 yılBir arkadaşın sana geldi kalmaya ps oynadiniz biraz muhabbet tabi ki sonra film. İzlenir genelde macera olur
211 Yorumla
Soran1 yılyaw erkek olmak istiyorum xjsuhd
- 1 yıl
Ya aslinda erkekler genelde yalnızdır kadınlar kalabalıktır erkeklerde dediğim çok az ama kadınlarda da dedikodu bitmez birbirlerini keserler sabahlara kadar
Soran1 yılben erkek olcam :')
- 1 yıl
Biraz maliyetli olacak sana ama hayırlısı :)
Soran1 yılahahhashgsdysgxyys
- 1 yıl
Sadece beraber film izlemek içinde çok masraflı ama tercihlerin sebebi ile ise kesinlikle an bile bekleme
- 1 yıl
Kadın mı değilim acaba dedim, belki de değilimdir erili yüksek bir dişi olabilir miyim 🤔 ama ya yanımdakiler onlar da mı öyle, belki de benzer benzeri çektiği için arkadaşlarım da benim gibidir. dedikodu yapan erkek kadar asla kadın görmedim. Yeni bir bluz bile alınmışsa heyecanla arkadaşına onu gösterir belki muadiline başka yerlerden bakarak sırf bu konuyu gayet zevkle modayla giyimle saç baş yapmayla saatlerce konuşabiliriz, beyaz kapama ihtiyacından bahsedebilir, çocuğun şapşal tatlı hareketlerine beraber gülünür, çiçek ekme hangi saksıda hangisi neden olması hangisinin hava almaya hangisinin derinliğe ihtiyacı vardı. Hayatında ağlayacak sorun mu yok Hayat sana mandalina verdiğinde dizisini izle ağla konusu, azıcık param vardı tam yaptım bak iyi ki yapmışım, biriken fotoları nereden ne kadara basabiliriz, bu günki kanka oturması toplantısından bazı detaylar dedikodu ile hiç alakası olmayan çok daha konu vardı sıkıcı olur kapatıyorum konuyu, kadınlar çok yönlüdür erkekler ise düz, kadınların dedikodu yapmaktan başka konuşacağı milyon konu var ama erkeklerin maç ve kadınlar ve kadınların dedikodusu bu kadar.
- 1 yıl
@Sohbetik 😄😄😄
- 1 yıl
Kadınlar ince düşünür onun içinde hep içlerinde hesap kitap vardır yaptığı herşeyin bir sonraki adamı hrsaplidir hiçbiryer yaptım oldu değildir erkekler dediğin gibi dümdüzdur kalastir ve genelde yontulur ama asla kadını evrilmez ve kendi doğrusunun dikine gider hayat bile erkeğe haksızlık yapıp evin sorumluluğunu alma mecburiyeti vermiştir baba olan her erkek sıradan basit hayatlarla öldüğü için kadınların binlerce konusu olur hele de çalışmayan kadınların kadın kadını bile çekemez giydiğinden yediğinden herşeyinden kulp bulur erkek ilgilenmez karsisinda ki kişinin ne yediği ne içtiği ne giydiğinden kötü olursa kavga eder ama biter bir ömür süren dedikodu savaşına girmez kadın gibi erkek aldatır diye bir söz vardır erkek sanki erkekle yatmış gibi yattığı kişi de kadınken suç sadece erkeğe ait olur bu da kadın dediğin varlığın kibirinden gelir
- 1 yıl
Bilemiyorum ben galiba kadın deyip genelleme yapılan her fikre karşıyım kafadan, çünkü genelleme biraz zalimce geliyor bana erkekler içinde kadınlar içinde insanız ve farklılıklarımız da var. Senin dediğin gibi ne yemiş ne giymiş ne gezmiş ( erkek ya da kadın) hiç oralı değilim ben kendimleyim kendi hayatımda ve hiç kıyas yapmam arkadaşımın durumu çok iyidir onun balkona aldığı takımın parasına ben salonuma takım alırım ama can ciğeriz ama bal böreğiz yani onun sapmaları kendi hayatı içinde değişir benimki benim hayatım içinde, onun sorunları kendine göre benimki bana göre,
- 1 yıl
Genelleme yapıp genellemesi zalimce bulman takdire şayan:) neyse sonunda anlasilabildik dediğin gibi her köyünün kendi ayağından asıldığı şu zamanda dertsiz dertleri edinmek çok sacma
1 yılKadınlar kız kankalarıyla nasıl kafa dağıtırlarsa, erkekler de erkek kankaları ve brolarıyla kafa dağıtırlar, buna film izlemek de dahildir.
23 Yorumla
Soran1 yılBana çok değişik geliyor hahaha pijama partisi erkolar
- 1 yıl
Erkekler pijama partisi yapmazlar ki onlar kendilerini rahat ve kaba saba salmak, kadınların yanında olamayacakları @yılıkları ve öküzlükleri yaşamak isterler 🤣🤣
Soran1 yılne güzelmiş ahayhadys
1 yılDünyanin en igrenc ve korkunc Top 10 filmlerini izlemistik en iyi arkadasimla. Gercektende igrentci :)
21 Yorumla
Soran1 yılçok eğlenceli imiş dhayd
1 yılBu gece erkek arkadaşım gelecek onunla vakit geçireceğiz diyen de oldu 😂 inandık belki a.. ptaldık bilmiyorum
11 Yorumla
Soran1 yılBundan korkuyorum sister..
1 yılNiye izlemesinler neden erkeklerin her yaptığı şey tuhaf karşılanıyor anlamıyorum
22 Yorumla
Soran1 yılcunku aldatiliyor gibi geliyor fhywhd
- 1 yıl
Baziladima erkekler nefes alsa batıyor cidden
1 yılİzler bayabbaya izler maç da izler filim de izler grup da yapar 😌
32 Yorumla
Soran1 yılgrup mu tövbest
- 1 yıl
Şaka tabiki
Çok güzel ortam oluyor evde. Ben kendi evime ağalarımı çağırıyorum birlikte yiyecek vs. alıyoruz televizyondan aksiyon, macera film vs. izliyoruz sonrası sohbet vs. oluyor bilgisayardan oyun vs. oynuyoruz. Kadınlardan daha masumuz, gıybet, laf yapmıyoruz geçmişi vs. güzel zamanları yad ediyoruz.
00 Yorumla
1 yılEvet izlenir ben izliyorum arada en yakın brocuğum ile ahahah
11 Yorumla
Soran1 yılne güzel brolari kiskaniom
Olur niye olmasın o filmi izleyip eleştirmek daha iyi oluyor.
116 Yorumla
Soran1 yılbir sezonluk diziyi yakın erkek arkadaşı ile izlemeye gideceğini söyledi dbuwhdue
Soran1 yıl2 aydır sevgili olduğumuz için her hareketinde kurt düşüyor bendeki bu güvensizlik ile ne yapacağım bilmiyorum hduwhf
Soran1 yılgayi bırak kızla olup bana oyun çevirmesin onu anlamaya çalışıyorum nasıl ankayackasam
Soran1 yılValla çok güveniyorum desem yalan olur ama çok seviyorum çok fazla seviyorum.. Çok fazla sevdiğim için de düşündükçe düşünüyorum..
- 1 yıl
İşte bu çok fazla sevmek kaybetme korkusuna da neden oluyor. Bu kaybetme korkun güven eksikliklerine de neden oluyor. Kimseye paylaşamama duyguları, bir kızın onu senden alması elde etmesi düşünceleri seni daha çok takıntı hale getirir. Bence biraz rahatla kafanı sürekli onu düşünerek meşgul etme. Onla sevgili değilken de hayat devam ediyordu. Tanışana kadar onu bilmiyordun bile. Tanışıp hayatının merkezine alınca umursamaya başladın. Dediğim gibi resim çekip o ortamdayken resim atsa en azından için rahat edebilir. Yoksa çok takıntı halde olursun buda seni üzer. Hatta ayrılırsanız da psikolojik olarak çok kötü durumda olacaksın. Burçlardan da yorumlama yapabiliriz.
Soran1 yılO başak erkeği ben koç kadınıyım felaket deme bize xheydhe6dhsy ben gayet özgür bırakan biriyim aslında asla da hayatımda bir erkeği kısıtlamadim ama bunu o kadar seviyorum ki neden böyle oldum anlamıyorum çok yakışıklı çok tatlı
- 1 yıl
Hmm o kendi özgürlük alanında arkadaşıyla takılırken sana da ufaktan ilgiyi keserken yani senden kaçarken sen ona bu hareketlerinden dolayı baya tutuluyor gibisin. Sana aşkımlar canımlar bitanemler falan bu sözlerle sürekli seni arasa sorsa ilişkiyi bitirirdin. İşte onun davranışları seni çok çekiyor aslında
Soran1 yılBizden olur mu kral sence shywdhe
- 1 yıl
Olur aslında mantıklı geliyor ikinizin hareketlerine göre ilişkiyi analiz edince. Ancak o kısıtlanmayı baskılanmayı hesap vermeyi çok sevmiyor ve eleştirel olduğundan dolayı bir tık gıcığına gidebilir kavgalar olabilir bunlara dikkat edersen her şey yolunda olur. Fakat koç kadını olduğundan dolayı maddi şeyleri de göz ardı edemeyeceğinden o çocuğun ilerde maddi olarak bir geleceğinin olup olmayacağı ileriki yaşlarda seni çok ilgilendirecek. Yani sen 25 yaşını geçtiğinde onun maddi olarak evini arabasını falan olup olmadığını biraz umursayabilirsin gelecek açısından.
Soran1 yılAcikcasi benim için bana yüzüğü taksa bir ev verse bir de kız çocuğu dünyanın en mutlusu olurum.. Umarim olur dhsyd
Soran1 yılGelmez valla gelsin kocam olsun artık ahahshs ikizler yükselen
1 yılValla diziyi bilmemde arada denk gelirsek kankamla film izlerim bunda bu kadar abartacak bir durum sevgilim var diye arkadaşımda mı olmasın bunda kıskanacak bir durum yok
30 Yorumla
1 yılİzler neden izlemesin ya.
31 Yorumla
Soran1 yılkomik geliyor abi dhywhdyws
1 yılFight clup gibi film izler sonra yorum yapar sonra arkadaşının yoruma hadi lan ordan diye söversin ondan sonra nasıl para kazanıcaz muhabbeti sonra karı kız final gün bitti
12 Yorumla
Soran1 yılçok iyimis nasıl para kazanicaz kısmı patlattı beni
- 1 yıl
Gerçek bu
1 yılEskiden arkadaşlarımla izlerdik de, zevklerimiz değişti. Belki daha sonra yine izleriz. Sorunun cevabı ise evet erkek erkeğe film de izlenir dizi de izlenir.
10 Yorumla
1 yılSamimi olduklarımla izliyorum hepsi olmuyor geçen filim çıkmıştı tek gitmeyelim dedim arkadaşa gel filime gidelim dedim "ben senin kız arkadaşınmıyım " dedi hepsi olmuyor 🤣
10 Yorumla- Diziler & Filmler konusunda 332 cevap paylaştı.
1 yılArkadaşım geldiğinde playstation, maç varsa maç izleriz kalmalı misafirse gece film dizi tabiki
13 Yorumla
Soran1 yıloh be güzel
- 1 yıl
Senin hayalindeki gibi battaniye altinda romantik olmuyor 😅😅 rahat ol yani hahaha
Soran1 yılof ya romantik olsanız keske
Gizli Üye(25-29)1 yılCümlelerin sonuna koyduğun o karışık harfler ne oluyor
12 Yorumla
Soran1 yılrandom
- 1 yıl
XKEMWMXLDÖWLWLZLGÖRLWLAPXLDLWLLSSLXLFLELSLS karışık harflerle kahkaha atma işte. Bunu nasıl bilmiyorsun ya 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 oha ağaç kovuğundan dün mü çıktın be yuh 😂😂😂😂😂😂😂😄😄
1 yılErkekler beraber Film izler tabii niye izlemesin:) Ben de çok sevdigim arkadaşımla ya da arkadaşlarımla film izledim:)
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİzliyorlar kız gecesi gibi pijamalarını da çekiyorlar dndndnxmx
115 Yorumla
Soran1 yılCJUWDNUWDHUW çok komik geliyor bana ya
Cevap sahibi1 yılAşkım ama sen yine de dikkatli ol djdkxmx erkek arkadaşı dediği belki de kızdır
Soran1 yılOndan şüphe ediyorum telefonda konuştuğunu duydum ama nasıl bakabilirim bilmiyorum 2 aylık ilişki daha yani arkadaşının ismini de söyleyerek konuştu mesela atıyorum ismi Ahmet ya Ahmet kanka diyerek başladı.. Yine de onu yapsa bile içime kurt düştü xhsudbsydh nasi bakcan
Soran1 yılm
Cevap sahibi1 yılBenim paranoya listesi:
Arkadaşlarıyla arkadaş ol takipleş, fake hesap aç sevgilini takip et story vs gizlerse ordan fark edersin. Çevresiyle yakın ol, bilinen bir gerçek varsa zaten ilk onlardan duyarsın. Bu tiplemeler genelde çevresine seni arkadaşım diyerek tanıtır asıl sevgilisi varsa senden gizler bunu da en iyi diğerleri bilir. Yaşandı tecrübe edildi
Soran1 yılah bacım ah bizi bu hale sokuyorlar temiz sevdik diye su halimize bak çok uzuldum adına güvenilmez olmuş insanlar meger
Cevap sahibi1 yıl23 yaşımın felaketi bu oldu sister. 2 senedir kafam rahat, bir ara deliriyor gibiydim şimdi iyiyim. Ama emin ol içinde bir şüphe varsa o doğrudur.
Soran1 yılDaha yeni başlıyor ilişki ama ona rağmen eski hayatına dönecek gibi hissediyorum.. Şüphem bu ve gerçek olacak değil mi sis.. Hep biliyorum gerçekten düşündüklerimin çıkacağını ama asla ayrılamıyorum çok yakışıklı oe
Soran1 yılBen de seninle aynı yaştayım yalnızdım bayadir birine tutuldum 2 aydır iste o kadar yoksa insanlara güvenemem ben..
Cevap sahibi1 yılO dönemeçten bende geçtim. 2 aylık ilişkimdi, ilk başlarda görmezden geldim ama hissediyordum içime doğuyordu. 7. Aya geldiğimizde ise artık benim patlama dönemim, izin günleri oluyordu buluşmamak için bahaneler üretiyordu. Sürekli bir yoğundu (sözde), yaz geldi işteyim dedi mesaim uzayacak dedi o işteyim dediği gün daha önceleri gözüme çarpan bir hesap vardı o kızla 1 haftalık tatile gitmişler. İlişkinin başından beri üçümüz sevgiliymişiz. O kız 5 senelik ilişkisiymiş. Bak aradan 2 yıl geçti, o zamanlar inkar ettiği gibi şu an sorsam yine inkar eder. Ama ben o fotoğrafları gördüm. Arkadaşları da onayladı, doğruladı. O kadar korkak, o kadar karaktersiz bir insan ki, iyi ki diyorum gerçekler önüme çıktı yoksa ben asla ayrılamazdım.
Cevap sahibi1 yılArkadaşlarlayım derdi, doğruydu ama o kızda onların yanındaydı. Ben bir kişi tarafından ihanete uğramadım. Benim çevrem, onun çevresi herkes benden bu gerçeği sakladı maalesef. Ya ben görmeseydim? Belki de şu an hala bu ilişki sürüyor olacaktı. O yüzden temkinli ol. Terapi bilmem ne uğraşmak istemiyorsan ve eğer ciddi anlamda şüphelerin varsa mesafeni koru.
Soran1 yılOnun geçmişte birsuru kızla olduğunu düşünüyorum.. Bana daha yeni sevgiliyiz ama ben seninle olmayı çok seviyorum sen bir gün kesin benim olacaksın oyle böyle kafayı koydum diyip ailesiyle tanıştırdı falan (çok anlamsız geliyor daha 2 ay oldu.)
Soran1 yılYani geçmişte kimlerle olduğunu öğrenmem lazım ve neden takılıyorum bilmiyorum beni gerçekten sevdi mu anlayamıyorum kafam agriyor sis
Cevap sahibi1 yılAşkım en azından tanıştırmış ben bir sır gibi saklıydım œ nazara gelirsin diyip manipüle ediyordu 😂. Bunun yaptığı şeyde çok sağlıklı mı emin olamadım dur yani daa 2 ay olmuş yahu
Soran1 yılailesiyle de tanıştım daha 2 ay oldu değişik yani xbsyxgs
1 yılHayır genelde batak oynarız ya da pc de oyun oynarız
10 Yorumlaeskiden çok izlerdik asıl kızla film izlenmiyor zaten. çok korku aksiyon filmi izliyorduk arkadas gruplarıyla.
11 Yorumla
Soran1 yılaaa neden ben çok güzel izlerim
- Diziler & Filmler konusunda 617 cevap paylaştı.
1 yılKardeşi gibi gördüğü arkadaşı varsa izlerler
11 Yorumla- 1 yıl
İlla kardeş mi olmak
1 yılİzler, ama filmin içeriği biraz değişik olur... 😂😂
10 YorumlaTabiiki izler. hele de transformers, hızlı ve öfkeli, matrix, maymunlar cehennemi, gibi filmleri izler bu filmleri kızla izleyemezsin
11 YorumlaEvet bu son derece insani bir şey. Nesi anlamsız ki? Film izleyip bağıra çağıra tepki veriyoruz 😂 ya da film akarken yorumluyoruz.
10 Yorumla
1 yılher film izleme maceran seks ile mi sonlandı asjhahaha
01 Yorumla
Soran1 yılne mana canım
Gizli Üye(30-35)1 yıl15 yaşında arkadaş ile p*rno izliyorduk. Sonra 31 patlatırken ablası yakaladı 😀
10 Yorumlaİzler bence. hangi tür film olur orasını bilemem ama. :D
14 YorumlaOkulda film izlemesi gibisi yok. Beraber izlemiştik.
03 YorumlaGenelde arabamda izleriz. Nesi tuaf Allah için
12 Yorumla
Soran1 yılya evde olunca pijama partisi erkek gibi ahahshd
İzler kızlarla izlemesi caiz değil.
11 Yorumla
Soran1 yılaa ben çok güzel izlerim aa
Gizli Üye(36-45)1 yılEvet biz 5 arkadaş çoğu zaman evde toplanıp mısırımızı patlatıp alkolümüzü içip oyun oynayıp film izliyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBizde zamanında konuluda aksiyon filmleride izledik. Müstakil evde 5.1 sinema sistemi kurup aksiyon filmlerini izlerdik
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEvet izleriz yükselirsek birbirimizi rahatlatırız
10 Yorumla
1 yılİzliyorlar ama ne tarz film seviyorlar onu bilmiyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Romantik olmayan. Korku olabilir ama sarılmak yok.
Gizli Üye(30-35)1 yılNeden tuhaf geliyor :)
11 Yorumla
Soran1 yılbilmem aldatıyor gibi
Gizli Üye(30-35)1 yılGame of thrones izledik
14 Yorumla
Soran1 yılsezon boyu mu çok iyi iki erkek izlediniz demek süper
Cevap sahibi1 yıl3 erkek bekar evi spartacus / Salem/ birçok film
Soran1 yılOh ne güzelmiş valla keyifler gıcır
Cevap sahibi1 yılÖyle duvara yansıt mısır cips kola o zaman yeni atanmıştık miss
1 yılİzleyebilirler bu normal bir şey.
20 Yorumla
1 yılBir kere sinemaya gitti siccin izledik 🤣
10 Yorumla
1 yılErkeklerin beraber izleyeceği tek şeyy maçç
10 Yorumla
1 yılNormal erkekler izler bence
13 Yorumla- 1 yıl
Hangi salon acaba 😅
- 1 yıl
@Baydiyeceksiniz hangisi olursa😂
- 1 yıl
Bilmem sen seç 😅
İzler bizzat şahit oldum dmsjzjjs
10 Yorumla
1 yılİzler arada sırada
10 YorumlaTabi izlerler neden izlemesinler
10 Yorumla
1 yılİzlerler sinemaya da giderler
10 YorumlaFilimin ismi neymiş
10 Yorumla
1 yılizlenir hatta ben sinemaya gidiyorum
10 Yorumlaİzlenir tabii ki
10 YorumlaDünyanın en iyi aktivitesi se*ten bile
10 Yorumla
1 yılİzleriz neden izlemeyelim
10 YorumlaDiziler & Filmler konusunda 559 cevap paylaştı. izler izledim neresi tuhaf
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOnlar da insan değil mi
12 Yorumla
Soran1 yılyok onlar npc
Cevap sahibi1 yılDüşünmüyorum değil aslında
1 yılBen izlemem, izleyeni yadırgarım ama beni ilgilendirmez.
00 YorumlaNe var bunda erkekler sizin gibi sadece emmeli gömmeli filmler izlemiyor
00 YorumlaBelki sevdikleri Bi film denk gelmiştir belli olmaz
00 YorumlaFilmin sonunu göremezsiniz 🤣
11 Yorumla
Soran1 yılyaw ahashs
Yani ateşle barut patlama ihtimali var
14 Yorumla
Soran1 yılhahshayyzs
Soran1 yılyok sende var patlatırım anam
1 yılİzler
11 Yorumla
Soran1 yılçok şaşırdım bir sezonluk bir diziyi birlikte izleyeceklermis dhsudhsd6ys
1 yılNesi tuhaf be
12 Yorumla
Soran1 yılpijama partisi şeklinde hayal ettim ahaha
- 1 yıl
Ahaha olabilir dndjdj yine de normal
- Devamını Gör (31)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer