Anime izlediğim için ilişkim tehlikeye girdi?

beni bilen bilir 26 yaşındayım benden 2 yaş küçük bir sevgilim var yaklaşık 2 yıldır beraberiz ve aynı evde yaşıyoruz onu çok seviyorum fakat şu sıra yeni başladığım anime olan one piece çok fazla izliyorum ve bundan rahatsız olduğunu söyledi neden dediğimde ise düzgün bir cevap bile veremedi beraber izleyelim dediğimde ise her zaman beni reddetti bir gün yine ben televizyonun başında one piece izlerken yanıma geldi ve yine bunu izliyorsun diye bana çıkışmaya başladı bense bunun gayet normal olduğunu izah etmeye çalışırken birden bana vurdu bende televizyonu kapatıp odaya çekildim pişman olmuş olacakki bana menemen hazırlamış ve odama getirmiş özür diledikten sonra aç bakalım beraber izleyelim dediğinde çok mutlu olmuştum açıp beraber izlemeye başladıktan sonra keyifli keyifli izlerken baktığımda daha çok telefonunda vakit geçirdiğini pekte umursamadığını gördüm ve bu beni tekrardan çok fazla üzdü bunu dediğim zaman saçmaladığımı söyledi yine tartışmak istemediğimden sustum fakat içime oturmuştu sonraki gün ise tekrar yatağımdan kalktım ve one piece izlemeye başladım güncele gelmek istiyordum ve sevgilim geldiğinde tam günaydın derken yine one piece izlediğimi gördü ve yüzü düştü konuşmaya çalıştım ama düzgün bir cevap alamadım one piece izlememin neden onu rahatsız ettiğini anlamıyorum ve dün yaşananları anlattığımda yine bana patladı ve bana bağırarak one piecedeki kadın karakterleri kıskandığından bahsedip odasına çekildi bir süre onu yalnız bıraktıktan sonra yanına gidip yanında olmaya çalıştım ve durumun böyle olmadığını daha çok bir aksiyon arkadaşlık animesi olduğunu anlattım yavaş yavaş o da alışıyor artık her one piece ilzediğimde yanıma geliyor ve beraber one piece ilzeyerek deliler gibi öpüşüyoruz!

Anime izlediğim için ilişkim tehlikeye girdi?
Cevapla