Sevgilimin gizlice Jasmine dizisini izlemesine tepki vermem normal mi yoksa abartıyor muyum?

Normalde hiç bakmam ama Google arama geçmişine bakasım geldi. Baktım ve Jasmine dizisinin tüm bölümlerini izlemiş. Ben daha önce onun fragmanını izlediğinde kızmıştım. Gizlice izlemiş. Sizce ben mi abartıyorum yoksa tepki göstermem gerekiyor mu?

Sevgilimin gizlice Jasmine dizisini izlemesine tepki vermem normal mi yoksa abartıyor muyum?
Cevapla