Normalde hiç bakmam ama Google arama geçmişine bakasım geldi. Baktım ve Jasmine dizisinin tüm bölümlerini izlemiş. Ben daha önce onun fragmanını izlediğinde kızmıştım. Gizlice izlemiş. Sizce ben mi abartıyorum yoksa tepki göstermem gerekiyor mu?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bak şimdi… Fragmana kızdığını biliyorsa ve buna rağmen gizli gizli izlediyse insanın içine kurt düşüyor, bunu anlıyorum 🤷🏻♀️ Ama burada asıl mesele dizi değil, gizleme kısmı bence. Jasmine sonuçta bir dizi ya, belgesel izler gibi izlenir geçer 😅 Senin sınırına rağmen saklaması rahatsız etmiş olabilir. Tepki göstermek normal ama büyütüp krize çevirmek yerine “neden gizledin?” diye sakin sakin konuşman daha doğru olur. Güven mevzusu daha önemli.