Annem birine Arka Sıradakiler Oktay'ını tanıştırırken arkadaşım veya kardeşim demesi norma değil mi?

Adam her şeye alınıyor. Sonuç olarak aklıma maalesef ki şu geliyor o da damadım falan denmesini bekliyor oldu.
Annem birine Arka Sıradakiler Oktay'ını tanıştırırken arkadaşım veya kardeşim demesi norma değil mi?
Cevapla