Arkadaslarimla omegleye girince hep onlara iltifat yagiyor?

merhaba. biz uc kiz arkadasiz. ve bazen onegleye falan giriyoruz. omegleye girince surekli iki kiz arkadasima da ovguler geliyor. baba cirkin diyorlar hatta cogu zaman. ben cirkin oldugumu dusunmuyorum. hatta gecenlerde buraya kendimi atip cirkin miyim cirkinsem nasil daha iyi olabilirim diyip kendimi attim ve nerdeyse herkes zaten guzelsin dediler. omegledeyse bi keresinde bi cocuk ucumuze puanlar veriyordu. iki arkadasimdan biri onda sekiz digeri onda yediyken bana onda uc verdiker ve cidden cok uzuldum. zaten oa rkadaslarimdan biri hep begeniliyor. benim okulda begendigim bi cocuk onu begenmisti ve konusamadim o yuzden. bi kere de omeglede yuzumun yarisi gozukuyodu bi xocuk o yuzubub yarisi gozukene bakayim dedi bakinca da yoook dedi ve o arkadasimi begendi. ben napicam? az once yine o hep begenilen arkadasimla girdik ve ona ovguler geldi. iste oburu daha guzel falan diye. kendimi yetersiz hissediyorum.
Arkadaslarimla omegleye girince hep onlara iltifat yagiyor?
Cevapla