Arkadaşım bana iltifat edilmesinden rahatsız oluyor. Arkadaşlığını sorgulamalı mıyım?

Gezerken birkaç kişi iltifat etti başta surat astı sonra sana bakmalarından ben rahatsız oldum vs söyledi. Rahatsız edici bir yavşama vs olmadı gayet kibar iltifatlardı.

Arkadaşım bana iltifat edilmesinden rahatsız oluyor. Arkadaşlığını sorgulamalı mıyım?
Arkadaşım bana iltifat edilmesinden rahatsız oluyor. Arkadaşlığını sorgulamalı mıyım?
Cevapla