Gezerken birkaç kişi iltifat etti başta surat astı sonra sana bakmalarından ben rahatsız oldum vs söyledi. Rahatsız edici bir yavşama vs olmadı gayet kibar iltifatlardı.

Gezerken birkaç kişi iltifat etti başta surat astı sonra sana bakmalarından ben rahatsız oldum vs söyledi. Rahatsız edici bir yavşama vs olmadı gayet kibar iltifatlardı.

Evet bence sorgulamalısın yani belki de seni kıskanıyor olabilir. yani bir arkadaşıma ben yanımdayken iltifat edilse ben sorun etmezdim hatta bu beni de mutlu ederdi. demek rahatsız oluyor kendisi ile ilgili sorunları olabilir veya seni çekemiyor da olabilir. veya senin sürekli iltifat alman rahatsız etmiş olabilir ne açıdan bakarsak bakalım bence karar senin benden rahatsız olan birisi ile ben arkadaş olarak kalmaya devam etmezdim.
Sadece sorgu yetmez. Komple bitirmek gerekiypr. Çünkü içten içe senin kıskanıyor belliki. Ve kıskançlık insana birçok şey yaptırabilir. Böyle insanları hayatında çok tutmalısın. Çünkü onlar senin gerçekten arkadaşların değil.
Arkadaşın muhtemelen ilgi hep kendisi üstünde olsun isteyen türde bir insan bir arkadaşımın da senin gibi bir arkadaşı var araları şu an limoni sen de bir sorgula derim ben de
Karşı cins mi bu arkadaş? Ona göre yorum yapayım
Hem cins
Lez olabilir, kendisine edilmedi diye rahatsız olmuş olabilir, ya da taciz olarak yorumlamıştır. Seç beğen al bebek 😄
Cevap
29Cevap
Her yerde var o arkadaştan. Besle arkadaşını alsın flortunu. Misali. Mesefa koymakta fayda var. Niyet önemli diyicem burada iyi niyet yok gbi
Gösterdiğim florümede benim yanıma onu getirme ben dayanamam sen soğursun benden vs dedi
Demekki disarda onun yanina tanismak icin birk gelse tacize ugradim. Diye bagiricak. Bi model. Sende demekki daha sosyal birisin. Hosuna gidiyor begenilmek ki herkesin giderr bence cok takilma bak keyfine
Aynı şeyi yaşadım en yakın kız arkadaşım tarafından. Beni güzel bulanlar olduğunda suratını ekşitirdi. Sonunda da gördüm ne mal olduğunu. Bekleme direkt çıkar hayatından.
Bunda birsey yokki usülüyle iltifatlar herkesi mutlu eder.. 🙂 kalbini ve ruhunu okşar yanındaki senden iyi gözükmeye çalışıyorsa yeni aldığı birşeyi gözüne sokmaya çalışıyorsa eğer.. kıskançlık ve bencil, lik vardır
Hemen bitirme benim de vardı öyle arkadaslarım huyları böyle napalım :D
Eğer gülümsemek yerine surat asıyorsa cidden arkadaslıgını sorgula derim
Ona ne oluyor ki? Kıskanmış seni, çatlamasına az kalmış.
Hayır
Arkadaşın resmen hayatına karışıyor
Önemli olan senin rahatsız olup olmaman
İlgiyi topladığın için kıskanıyor olabilir, bence içinde bir kin var.
Erkek kanka aynı zamanda üzgün bir anında omzuna yaslanacağın sevgili adayı olarak bekler sinsice
Kiz bu
Değil
Kıskançlık bana niye demediler senin ne özelliğin var niye sana diyorlar falan bu yüzden de bir sürü sözler söyler çünkü kıskanıyor
Senin değil onun sorgulaması gerek eğer rahatsız olduysa...
Onunkini kastettim ufak bir detay ama bence genellersek çok saçma ve etik dışı
sorgulamalısın muhtemelen kendisini senden daha üstte görüyor iltifatlar ona değilde sana yapıldığı için de rahatsız oluyor muhtemelen, arkadaşlığını şıp diye kesmek yerine ondan uzaklaş
Kesinlikle kıskanıyordur benim de başıma geldi artık uğraşamadım arkadaşlığı bitirdim
Sitenin egolusu geldi, abazaların iltifatlarıyla gurur duyuyorsun de mi 😂
Ay kıskanç yaa nefret ediyorum öyle kem gözlü insanlardan benimde vardı öyle anında sepetledim
Kesinlikle normal değil bu sanırım gönlünü sana kaptırmış
Kıskançlıktan sanırım ancak arkadaşlığı bitirecek bir sorun değil.
böyle bir arkadaşa sahiptim. Özenti ve kıskançtı tamamen ben olmaya çalışıyordu, kurtuldum ondan. Yalnız kalmak pahasına
Bunu yapan kız arkadaşınsa sorgula. İyi kısksnıyor seni demektir
20 yaşlarındaysan bu pek normal değil artık. ilkoukul öğrencilerinin yapacağı şeyler bunlar. eğer arkadaşının samimiyetine güveniyorsan onun özgüvenini kazanmasını sağlamaya çalış derim.
Hiç bir alakası yok arkasın seni çok sevdiğinden ve anlstilmaz yasanir hissedilir bir sekilde sevdiginden yanında birini görünce seni kıskanıyor
Yaşandı..
seni fazla seviyor ya da kıskanç ölç ve tart hangisi daha baskın
Arkadaşının kalbini çalmışsın
Bir an önce teslim olmalısın
İyi de hemcinslerimiz iltifat ediyorsa daha ne bence bu Çok güzel bir şey. Kıskanması saçma geldi bana...
Bence direkt g#tüne tekmeyi bas
Resmen kiskaniyor. Bugun kiskanan yarin seni sirtindan bicaklar. Bence dikkat et.
Bundan rahatsız oluyorsa bir sorun var demektir.
Güldür güldür fikri ne derdi. Kıskanç köpek... 🤣
Abla kusura bakmada o kıskanıyor seni ha benden demesi 😂
Eğer ilerisi için bir şey düşünmüyorsan asla açık kapı bırakma
Ona yazan yok demek ki yazık olmuş ona
Bi çekemezsin var gibi görünüyor
Belki sana yojllu gözüyle bakmışlardır ondan rahatsız olmuştur tovbe yaaa
Seni kıskanıyorlar😎 bence kurtul onlardan
Aha kıskanıyor seni🙄
Kıskanıyor işte gayet açık
Arkadaş sayılmaz ki o
Evet bu durumda sorgulamak lazim
Konuşmayı kes
Arkadason cok iyi biri bugunde baya guzel
Kizsal hareketler işte.
Benim arkadaşım da öyle. Fesatlık yapıyor
Arkadaşın erkek mi?
Kiz
Erkekse sana karşı ilgisi olabilir yazacaktimda kız ise iki seçenek var ya seni çok yakın görüyor başkasının aynı hislerle seninle arkadaş olmasından kıskanıyor sahiplenme seysiyle hareket ediyor. Böyleyse iyi bir şey. O kız seni ölümüne korur. Ama diğeri mesela cekememezlik varsa bu sıkıntı.. Ama diyelim öyle bunu yüzüne söylemez arkandan başka arkadaşlarına söylerdi.
Sen daha iyi tanırsın arkadaşını ama bence 1. İhtimal
Sorgula o arkadaşliği
Kıskanıyordur seni bi sorgula istersen
Kiskaniyor
Kıskanmış
Evet.
Asik mi acaba
Aa kıskanç arkadaş
sorgulamalısın hatta arkadaşlığını bitir
Kıskanmis belliki
Seni kiskanıyor
Evet
Sorugulamalısın.
Selam. Sana bir şey sorabilir miyim
Kıskanç
Kıskanıyor seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?