Kız kardeşin abisine bitanem, hayatım, seni yerim gibi kelimeler kullanması normal mi?

Kız 19 erkek 22 yaşında. Kızın abisine bitanem hayatım yerim senii falan demesi kalpli mesajlar atması normal mi? Abi buna karşılık normal cevaplar veriyor geçiştiriyor. Kız benim arkadaşım bana garip geldi ama ona söylemedim yanlış anlamasın diye. Sizce normal mi? Benim abim yok o yüzden bilmiyorum abi kardeş nasıl konuşur
Kız kardeşin abisine bitanem, hayatım, seni yerim gibi kelimeler kullanması normal mi?
Cevapla