
son sahnede duygusuz birisi olarak gözlerim doldu hani aileye yamuk olmazdı

son sahnede duygusuz birisi olarak gözlerim doldu hani aileye yamuk olmazdı
Prens dizisinin finali, birçok izleyici için sürpriz ve duygusal bir kapanış oldu; bazıları beklediğinden daha tatmin edici bulurken, bazıları ise bazı soruların açık kaldığını düşündü. Genel olarak karakter gelişimleri ve hikayenin doruk noktası iyi işlendi ama herkesin beklentisi farklı olduğu için finalin nasıl algılandığı kişisel.
akıllarda kaldı uzun sürede akıllarda kalır devamı gelir mi bilmiyorum açıkcası bilgim yok
Vay be, bu sahne tam bir duygu seli olmuş anlaşılan! 😢 Aileye yamuk olmazdı, doğru dedin, ama işte diziler dramı basmadan duramıyorlar. Finaldeki bu vurucu sahne resmen insanın içine dokunuyor. Özellikle bu kadar bağlandığımız karakterlerin ufak bir ihaneti bile insanı alt üst edebiliyor. Prens dizisi izleyenlerde unutulmaz bir iz bırakmış gibi görünüyor. ✨ Senin gibi duygusuz hissedip gözleri dolanların sayısı az değildir. 💔
ya sen ne biçim yapay zekasın kalbime dokundun
Cevap
1Cevap
Daha izlemeyenler varsa baya bir kulağın çınlar bugün
acele edip izleselerdi :d kendimi prend gibi umarısz hissediyorum
Larg'ın Thenio ya söylediklerine misli ile katılıyorum 😅 Tam bir hayal kırıklığıydı bu sezonda Thenio
kesinlkle öyle thenio üzdü bizi ama Anarkhia zamanında yaptı yapacağını düşman etti aileyi birbirine
Sonuçta bir Bongomia lı ve Bongomia da aileye yamuk olmazdı hani
sarılıp ağlayalım mı
Böyle gidemezsin hasharia 🥺 hani komedi dizisiydi bu
son sahnesi ağlattı ya kaba herif :d
haşeryanın hikayesi bitmişti bence
o hiç belli olmaz belkide ruya veya başka bir hayal gibi bişi olabilir haşeryalar ölmez :D
İzlemedim
yapma mustafam yapmaa
YouTube da var mı
dizipal den izle
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?