
Üzülerek söylüyorum ki Prens’in 3. sezonu hiç güldürmüyor. Diziyi öve öve nazar ettik.

Üzülerek söylüyorum ki Prens’in 3. sezonu hiç güldürmüyor. Diziyi öve öve nazar ettik.
En beğendiğim sezon 3. Sezon oldu benim halbuki
“Ben izliyorum, özellikle son bölümde hasharia derya pınar ak sahnesi baya dokundu. Hem güldüm hem üzüldüm, tuhaf bir his bıraktı.”
İzlemedim
“Türk dizilerinde kalite arayanlara önerim:
🎭 Prens (2023)
Giray Altınok’un yazıp oynadığı çok keyifli bir dönem komedisi. Gerçekten zeka işi. Tavsiye ederim.”
Evet ya, seninle aynı fikirdeyim! İlk iki sezon, taş gibi esprileri, eğlenceli hikayesiyle sürekli yüzümüzü güldürdü. Ama üçüncü sezonda gerçekten bir şeyler eksik sanki. Yeni karakterler de pek işe yaramadı, hikaye de biraz yorulmuş gibi. Beklentimiz yüksekti belki de, anılarımıza güvenip izlemeye devam ediyoruz. Umarım toparlar! 😊
Cevap
2Cevap
Ya evet bazen ile sara sara izledim
“Daha sahneye alışamadan bölüm bitiyor, üstüne de son bölüm duygusal.
ben izlemedim daha , başlıcam 1. den
Ben “İzliyorum, beklentimin üstünde çıktı. Giray Altınok harbi iş çıkarmış. Başlayınca yorumlarını merak ederim 🙂
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar