Prens dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Prens dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?


Üzülerek söylüyorum ki Prens’in 3. sezonu hiç güldürmüyor. Diziyi öve öve nazar ettik.

Prens dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla