Ülke de komedi sıkıntısı vardı yani isim yazmayacağım ama kaybolma korkusuyla kimler kimler ne seviyelere düştü bu duruma bakınca sektöre ilaç oldu gibi şahsen
Bizim dizilerdeki eksiklik ne biliyormusun. İnsanlarımız aptal olduğu için o insanların kendini kıyasladığında daha aptal karakterlere gülmesi. Recep ivedik gibi, cumali ceber gibi... Dizi gerçekten çok güzel başladı çok güzelde ilerliyordu. Yalnızca bizim Türk dizilerinde var affedilmez hatalar yapanların bir sonraki bölüm iç bir şey olmamış gibi devam etmeleri. Bu yüzden 2. sezon 2. bölümde bıraktım. Hep izleyicisini süper slk kesim yerine koyan film diziler.
Yok kanks söyledim zaten kaliteli yapım prodüksiyon receple cumali ceber varileşmesinden bahsediyorum. Ben bir absürd dizi gurmesiyim. Anime olsun dünyanın 4 bir yanından olsun absurd serilerin dbiine vurmuşumdur. Fakat hiç bir yapımda yok karakterin kötü olduğunu gösterdikleri tüm kahramanların bunu öğrendiği ama bir bölüm sonra sanki hiç bir şey olmamış yaptığında bir hata yokmuş gibi davranmaları. Dizi film sektöründe bu eşik izleyicinin ıq suna göre ayarlanıyor. Bay çizgi filmlerde bile kötü karakterleri ya öldürüyorlar ya hapse atıyorlar ya da barındırmıyorlar. vesaire vesaire uzun mesele.
Heyyy! Prens dizisi hakkında tam da senin gibi düşünüyorum! Gerçekten absürt komedinin kraliçesi diyebiliriz 😄. İzlerken ben de kahkahalara boğuldum. Sinir stres kalmıyor resmen herkesin terapisi olmalı bu dizi 😁. Karakterlerin abartılı halleri ve diyaloglar şahane.
İkinci sezonu da bayağı merak ediyordum ve beklediğime değdi diyebilirim. Dizinin oyunculukları ve özellikle diyalogları burada efsane. Karşılıklı atışmalar, komik olaylar filan hepsi bir arada. Sen de fark etmişsindir zaten, her bölüm bir sürü mini kriz ve kahkaha fırtınası yaşatıyor.
Böyle absürt ve komik şeyler izlemek, kafa dağıtmak için birebir. İzlerken olaylara "Ayy, bir tek bizim evde böyle şeyler olmuyor demek!" demek cidden rahatlatıcı oluyor. İzlemeyen arkadaşlar varsa bence bir şans versinler, pişman olmayacaklar! 🤣
Flörtünle izler misiniz bilemem ama böyle eğlenceli vakit geçirebileceğinizi düşünüyorum. Ee! Ne diyelim, iyi seyirler, bol kahkahalar sana! 😜🍿