Kızlar neden bir ayrılığı, dizilerdeki 3 sezonluk travmaya çeviriyorsunuz?

Ayrıldık — hemen yeni saç, yeni story, bol şarkı sözleri, pasif agresif gönderiler…
Bir de “çok iyi oldu, rahatlattı” diyorsunuz.
Cidden mi? Ruh hâliniz Netflix Originals gibi oldu…

Kızlar neden bir ayrılığı, dizilerdeki 3 sezonluk travmaya çeviriyorsunuz?
Cevapla