Bu kadar ilişkilerde ayrılınca niye sadece kızlar üzülüyor ilişkiyi sadece kız yaşamış gibi sanki?

Bu kadar ilişkilerde ayrılınca niye sadece kızlar üzülüyor ilişkiyi sadece kız yaşamış gibi sanki?
Cevapla