Her şey güzel giderken uzaklaşıp sonra da mesafe koyan kızlar neden böyle yapar?

Her şey güzel giderken uzaklaşıp sonra da mesafe koyan kızlar neden böyle yapar?
Her şey güzel giderken uzaklaşıp sonra da mesafe koyan kızlar neden böyle yapar?

Merhaba,

Yakın zamanda bir kızla konuşuyordum kendisi de bedensel engelli Ben de bedensel engelliyim ama kendisinin engeli spina bi fida, daha öncesinde kendisi nişan atmış şu anda hayatında kimsesi yoktu Ben de işte kendisine güzel sözler söylüyordum şiirler okuyordum mesela telefonda sohbet ediyorduk sesli olarak arıyordum konuşuyorduk falan, sonra işte bir gün ben başım ağrıyor gibilerinden bir şey söyleyince hamile misin dedi öyle bir espri yapmaya başladık, sonra meğerse sanki evli ya da sevgili gibi böyle hamileymiş gibi hayaller kurmaya başladık mesajlar atarak, işte sancın var mı elimi karnına koydum gibilerinden şeyler söyledim. Kızın da bu fazlasıyla hoşuna gitti açıkçası benim de hoşuma gitti Ben de sevdim, tabii ben biraz bu konuda acemi olduğum için tuttum kıza bir gün tuttum saçma bir mevzu falan gibilerinden bir şey söyledim kız da bu sefer aynı durumu devam ettirmek istemedi. geçen gece de biraz alkollüydüm kötü hissediyordum kendimi sohbet ettik aynı konuya tekrar döner gibi oldu şimdi o konu hakkında konuşmak istemiyor yaşandı bitti diyor, hani yaşanan biten bir şey de yok başladı yarıda kaldı.

Şimdi sosyal medyadan ne yapıyorsun nasılsın yazıyorum görüldü yapıyor, ben sana görüldü atıyorsam diyor müsait değilimdir diyor durmadan yazıyorsun diyor uzaklaşıyor niye böyle yapıyorsun dediğimde öyle olması gerekiyor diyor, bana karşı bir şeyler hissettin mi diyorum sessiz kalıyor sadece diyor yaşadığımız şeyler hoşuma gittiği için konuştum diyor yani sizce ne yapmaya çalışıyor?

#GeceMuhafızı

03 Ocak 2023 Salı Saat 18.15

Her şey güzel giderken uzaklaşıp sonra da mesafe koyan kızlar neden böyle yapar?
Cevapla