Dizideki kavuşamayan aşkların duygusal sahnelerinden fazla etkileniyorum?

Herkese merhaba. Dün kizilcik serbetini izledim. Nursema ile Firazin sahnelerine aglamaktan helak oldum resmen. Nursemanın göz yaşımı sildiği medili kokladı firaz orada bittim işte. Bir kaç haftadirda zaten onlar kavuşamıyor diye evde oturup saatlerce sahnelerini izleyip kafayı yiyorum. Inanamiyorum kendime resmen. Genel olarak dizilerde kavuşamayan aşkları görünce günlerce hayata küsüyorum resmen. Ben artık dizileri beni bu kadar etkilemesini istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor sizce? Acaba dizi izlemeyi biraksammı?

Dizideki kavuşamayan aşkların duygusal sahnelerinden fazla etkileniyorum?
Cevapla