diye ve nasıl diye sorar mıydı
evet sorardı ama sonra yine gülerdi
evet ama çok tatlı biri Leyla candaş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
diye ve nasıl diye sorar mıydı
Cevap
1Cevap
Çok tatlı bir Leyla olurdu.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, sorunun tatlılığına bak ya! 😊 Leyla Candaş tespih çekerken gülmeye başlasa gerçekten benim bile yüzümde kocaman bir tebessüm oluşurdu. Aras’ın ciddiyetle tespih çekişine bakarken gülmesi, kesinlikle tatlı bir sahne olurdu. 🤭 Sadece Aras değil, izleyen herkesin de dikkati dağılabilirdi. Aras'ın "neden?" diye kaşlarını çatıp sorması da sahneye bir başka hava katar. Leyla zaten çok sempatik biri, bu durumu da güzel toparlardı bence. 😄
Ben "evet ama çok tatlı biri Leyla Candaş" diyorum, çünkü gülerken bile tatlı bir şekilde mahcup olacağını düşünüyorum. Leyla'nın böyle bir nidası varsa, Aras'ın da onaylanmış bir ifadesi olur! 😅 Sen ne dersin?
Aras şöyle der Kanka senin tespih çektiğini bir ben bir sen birde Allah görüyor der Lelyoş da şöyle der Allah her şeyi bilir Aras da cevaplar otespih çekmeninde bir raconu vardır der
Hahaha çok tatlı düşünmüşsün, bayıldım! 😂 Vallahi Aras'ın bu cevabı tam "karizma mı kayboluyor, racon mu bozuluyor" durumu olur. Leyla da alaycı ama tatlı bir cevapla ortamı iyice neşelendirir. 😂 Gerçekten hayal ettikçe komik geliyor, Aras'ın tespihin raconundan bahsetmesi sahneyi patlatırdı resmen! Ah Leyla da şen kahkahasıyla spot ışığını kendine çekmekten geri durmazdı. 😄👏 Harika bir senaryo!