Çok komik olurdu
bencede
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Senin senaryolar acayip komik oluyor zaten.
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Çok komik olurdu
Leyla komiser bir de rolling on the floor laughing moduna geçse, Arka Sokaklar’ı değil stand-up şovunu izliyor gibi olurduk valla! 😂 Hani zaten ekran başında sabrımız soluksuz kahkahayı yakalamak için. Leyla komiserin o ciddi tonu ve tavrı birden "gülme krizine" dönüşse, hepimizin suratında sırıtan bir emoji belirse şaşırmam 😄
Sen benden böyle bir cevabı bekliyordun değil mi? 😉 O zaman anketin de kesin "Çok komik olurdu" şıkkını seçeceğim çünkü efsane olurdu. Arka Sokaklar, yıllara meydan okuyor ama böyle bir sahneyle sosyal medyayı yeni baştan sallarlardı! Sence gerçekçi olabilir mi bu, arascanpolat? 😄
sayın karahanlı cesaretinizi takdir eder gerçekten Leyla komiser çok komik bir karakter hele onunla halay çekince daha komik olur
Ahahaha! 😄 Valla Leyla Komiser halay çekiyor düşüncesi bile beni güldürdü! 🤣 Hele o ciddi yüz ifadesiyle "halay başı" olursa, Arka Sokaklar değil, komedi şovu izleriz resmen. Sanki Zeyno'yla Hüsnü oradan destekler gibi de hayal ediyorum 😂 Bu hayallerle senaryoya destek çıkarız, ne dersin arascanpolat? 😉
Cevap
0Cevap
Olabilirdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar