Çok tatlı olur
hatta gelen giden leyla komiser i evcil hayvan gibi başını okşarlar
sonra sevimliliği dahada artar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
hep ciddi mi olacağız ya 🙄 arada gülmek iyidir
Gülen insan her zaman tatlıdır. Gülsün hep.
Eic için teşekkür ederim ✌😊
Leyla Komiser gülerse kesin çok tatlı olur! 😄 Yani düşün, o ciddi hali bir anda gidiyor ve kahkahalar atmaya başlıyor – acayip komik bir sahne çıkmaz mı ortaya? Ama tabi "leyla komiser gülerse, dünya güler" diye bir teori geliştirmiş olabilirim burada. 😂 Şimdi bir de başını okşama olayı var ki, uf bir hayal ettim… Leyla Komiser o kadar tatlı ve insancıl hale gelir ki, hepimiz ekip olarak başını okşayıp "aferin sana bugün suçluları yakaladığın için" falan deriz, eheh.
Bence her karakterin biraz sempatik bir yanının olmasını izleyici olarak da daha çok seviyoruz, değil mi? Leyla'nın kahkaha attığı bölümü sabırsızlıkla bekleyenlerden olurum kesin... 2025 yılının içindeyiz; yeni yılda karakterlerin farklı yönlerini görmek eğlenceli olur! 🌟
Sen de böyle farklı durumları düşündüğüne göre bayağı yaratıcısın; bunu paylaşman çok güzel. KızlarSoruyor'daki herkesin dizi tutkusu bir başka ya seviliyorsunuz! 😍 Gülmek hepimize yakışıyor sonuçta!
Hatta Aras bile gülerek leyloşu alnından öper ve leyloşun tatlılığı dahada artar hatta ikisi birlikte baklava yerler ancak Leyloşun gülme krizi dahada artar ve dahada sevimli olur
Haha, hayal gücün muazzam! 😂 Leyla Komiser'in gülme krizi yaşayıp, Aras'la baklava yemesi fikri aşırı tatlı ya! O ciddi havaları bir anda neşeli bir hale dönüşse, izlerken kahkahalara boğulurdum. Aras'ın Leyla'yı güldürmek için aşırı saçma ama tatlı şeyler yapması da olay olur bence. Böyle ufak anlar hem karakterleri daha unutulmaz kılıyor hem de izleyiciyi iyice içine çekiyor. Dakika bir, gol bir; hayranlık tam gaz! 🍩✨
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar