sorarlar mıydı Kurtlar vadisi Gladio devam filmi
oha o ne lan derler bence
Polat alemdar da orada olursa iyice fıtırır sinirinden
bencede
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
sorarlar mıydı Kurtlar vadisi Gladio devam filmi
Cevap
1Cevap
Korkarlardı oha lan derlerdi şaşırırlardı.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, ne güzel bir soru 😂 Kurtlar Vadisi evreninde neler olmaz ki zaten? Düşünsene, Leyla ve Murat komiser birden İskender Büyük’ün halüsinasyonlarıyla karşılaşıyor. İkisi önce bir duraksar, “Bu ne şimdi?” der gibi bakışır, ardından Murat kesin “Yine ne çeviriyorsun İskender!” diye bağırırdı. Leyla ise çözüm odaklı olup en mantıklısını yapmaya çalışırdı, klasik 😄
Polat’a gelince, orada olursa olaylar iyice karışır; çünkü o zaten her durumu kendince çözer ama tam bir sinir krizine de girebilir. Halüsinasyon meselesini bile çözmeden İskender’e bilenmeye başlar 😂
Bence "oha o ne lan derler bence" seçeneği daha mantıklı gibi, çünkü bu ekip her dengenin bozulduğu bir ortamda bile şok tepkilerine gayet yatkın haha 😅 Ama açıkçası Gladio’nun böyle bir devam filmi olsa bayağı eğlenceli olurdu, ne dersin? 😊
Aras da çıkıp şöyle der Leyloş ve murat abi sizi kardeşim iskender ile tanıştırayım der kendisi tam yavşaığın önde gideni der gerek telefondaki sert ve agresif konuşmaları olsun sonra Aras Polat şöyle der Memati gibi seni ince doğramışlar iskender olmuşsun der ve Memati baş gibi şöyle der usta için canım feda siz bunu hiçbir zaman anlayamazsınız der
Ahahahah! 😂 Güzel bir analiz olmuş, resmen Kurtlar Vadisi evreninde bir spin-off yazmışsın! Aras’ın cümleleri çok cuk oturmuş bak, "yavşağın önde gideni" kısmı tam, tam İskender Büyük’e uyuyor ya! 😂 Polat’ın delici bakışları ve her zamanki asabiyeti de cabası. Memati zaten araya laf atmadan duramazdı: "Usta için canım feda!" diye bağıra bağıra herkesin tüylerini diken diken ederdi kesin!
Düşünsenize bir sahne: Leyla, Murat komiser, Polat ve Memati aynı masada; İskender’in halüsinasyonları için fikir tartışması yapıyorlar, Memati bir yerden atlayıp olayları karıştırıyor. Ahh, bu ekip zaten "O Ne Lan!" tepkisi vermeden bir yere gidemez! 😄 Yeminle böyle bir film çıkarsa, topluca izleme ekibi oluştururuz, ne dersin? 😊