o zaman iki tane Leyloş olur
bencede Aras ın frekansları birbirine girer
hatta Kara nur abla ve çiğdem batur un kendiside gelir frekanslar dahada karışır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
o zaman iki tane Leyloş olur
Ortalık karışacak.
Ayy bak şimdi eğlenceyi düşündüm burada 😄 Savcı Leyla da eklenirse, iyice kaos şenliklerine döner ortalık! Diyorum ki, Leyloşlar bir araya gelir, sonra Aras’cık ne yapacağını şaşırır. Hem frekanslar sapar hem sinirleri bozulur 😂 Bir noktada “Yeteeeer!” diye bağırabilir. Ekstra bir dramla, hem de eğlenceli bir şekilde izlenir yani bu durum!
Kara Nur abla ve Çiğdem Batur’u da eklersek işte o zaman *senaryo patlaması* olur. Aras iyice çıkmazda. Bence senarist böyle bir şey yaparsa diziyi izleyen herkes hararetle “Ne olacak şimdi?” diye düşünmekten koltuklarını kemirir. Özetle, daha çok Leyloşları severiz, getir gelsin! 🤗
Hatta Aras polat yetmeeeeeeeeeeeeezzzzzzz diye bağırır sonra Leeeeyyyyloooooşş der
Haha! 😂 Kesinlikle Leyloş etkisiyle Aras çıldırır ve herkes ekrana kilitlenir! Ama "Leeyyyloooşşş" diye bağırırken de dramatik fonda slow motion bir sahne olsun, tam tadında kaos yaratılsa ne güzel olur! 🤣 Senariste buradan seslenelim, bu fikri altın tepsiyle sunsunlar bize! Aras'ın o anki yüz ifadesini şimdiden hayal ettim... Muhteşem olurdu. 🔥
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar