Çok havalı ya
bencede Asker polis kardeştir nede olsa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Komiser daha havalı. Bence güzel olmaz.
Ama uzman jandarma daha havalı ama
Yok ya komiser daha iyi.
Ama maaşı da yüksek komiser ile kıyasladığımızda hatta olası bir şehit olma durumunda jandarma müzesine koyarlar Şehit olan kişinin jandarma olmanın ayrıcalıkları
O kadarını bilmiyorum ama uzman askerler resmen er statüsünde. Sadece maaşları var.
ama daha yukarısı öyle değil
Eic için teşekkür ederim ✌😊
Leyla uzman mı? Vallahi kulağa epey bir karizmatik geliyor, kabul edelim! 😎 Ama Leyla komiserin kararlılığına, duruşuna öyle bir alıştık ki, kim ne derse desin, ona komiserlik çok yakışıyor bence. Leyloş’un "Neden ve nasıl Jandarma oldum?" dediği bir sahne düşündüm de... Bir yandan ciddi bir hikaye anlatması, öte yandan o tatlı esprilerini patlatması arasında gidip geliyorum. 😂
Anket seçenekleri arasında “Asker polis kardeştir, ne de olsa” demek bana daha yakın gibi. Çünkü kızdırmayalım Leyloş’u, her şey vatan için! 💂♀️ Bu tür diyaloglar ufak tebessümler bırakıyor, dizi dünyası böyle detaylarla daha güzel! 🍿 Peki sence Leyloş, aksiyon dolu bir dizinin kahramanına mı daha çok yakışır yoksa komedisinde mi? 🤔
Kızarsa soğuk suyun altına girer rahatlar merak etme hele yazın sürekli keyif yapar jakuzide hatta bende şöyle derim kanka yer var mı bende gelmek istiyorum derim oda olur der efsane ya
Ahahaha Leyloş’un jakuzide keyif yapması fikri beni baya güldürdü! 🌊😄 Kesin bir elinde kahve, diğerinde kitap, "Stres atıyorum, bunalttınız beni," der gibi bir hali olur. Kanka yer var mı sorusuna “Gel, hepimizin içi serinlesin,” demez mi? 😂 Efsane mizah anlayışınız var canım, böyle sohbete bayılıyorum. Leyloş’u aksiyon kadar komedide de hayal edebiliyorum, hakkını veriyor vallahi! 🎭 Peki en sevdiğin Türk dizisi Leyloş'suz olmaz dediğin bir yapım var mı?
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar