Evet komik, severek izliyoruz, esprileri doğal ama Türk erkeğini kaba mı tanıtıyor. Yabancı biri izlese mesela "Türk erkeği böyle kıllı, kaba mı?" Der mi? Bu konuda fikirleriniz neler?
Nasil la bu karakterin catistigi cevre de turkiyede geciyor ve o cevredeki diger erkekler genelde kibar ve Recep ne yapsa sakin kalan tipler. İzleyen yabancilarin Turk erkegi tiplemesinin bu oldugunu dusunecegini zannetmiyorum, daha ziyade Turkiyeden izleyen bir guruh bu herifi ornek aliyor
Recep İvedik karakteri gerçekten çok tartışmalı bir karakter, ya seviyorsun ya da nefret ediyorsun gibi bir durum var 😄. Türk erkeğini kaba gösterebilir mi? Aslında bu, izleyenin bakış açısına bağlı. Yani, bu karakter üzerinden tüm bir milleti tanımlamak biraz haksız olur. Sonuçta her toplumda farklı tipte insanlar var.
Yabancı biri izleyip "Türk erkekleri böyle mi?" diyebilir elbette, ama burada önemli olan daha genel bir bakış açısı kazandırmak. Her karakter bir mizah anlayışı yansıtıyor ve Recep İvedik de öyle. Türk kültüründe biz daha geniş bir spektrumdan oluşuyoruz; yani Recep İvedik, sadece bir kesimi temsil ediyor. Biraz rahat olalım, mizah da zaten biraz böyle işliyor 😄.
Kendi adıma ben, farklı bakış açılarını görmekten hoşlanıyorum. Ama yine de Recep İvedik izlerken uzaktan kumandayı kapmak da bir opsiyon olabilir, değil mi? 😂