Aziz Yıldırım'a yapılan saygısızlık ve vefasızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?

Aziz Yıldırım kürsüye çıktığında yuhalayanlar ve ıslıklayanlar zaten Fenerbahçeli değiller orası kesin.
Onlar bir şekilde Fenerbahçe kongre üyesi olmayı başarmış 6s taraftarları.
Demokrasi zırvalıklarıyla milletin beynini yıkamaya çalışanlar son derece anti-demokratik bir şekilde vefa küçük isimli zımbırtıyı divan başkanı seçtiler daha doğrusu seçtirttiler. Normalde seçilmiş bir divan başkanı olan Şekip Mosturoğlu dururken faşist yöntemlerle seçimin ayarlarıyla oynadılar.
Hemen oldu bittiye getirdiler.
Fenerbahçe'nin onursal başkanı diyebileceğimiz bir adama bir kez daha çok ayıp ettiler, çok büyük saygısızlık yaptılar. Belli ki ali koç denen yalı çocuğu Fenerbahçe'yi babasının çiftliği haline getirmiş. Ali babanın bir çiftliği var misali...
Ali Koç isimli Fenerbahçe haini belli ki kongre üyelerinin bazılarını parasıyla satın almış.
Aziz Yıldırım kongreyi terk etmekle doğru yaptı. Ama şunu herkes bilsin ki benim tanıdığım
AZİZ YILDIRIM İSTESEYDİ ali koçun İÇİNDEN GEÇERDİ!!!

Sizce köprüden önce ki son çıkış niteliğinde olan Fenerbahçe tarihinin belkide en önemli seçimini kim kazanacak?
Fenerbahçelilerin adayı AZİZ YILDIRIM
6alatasaraylıların adayı ali koç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Aziz Yıldırım'a yapılan saygısızlık ve vefasızlık hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla