Ne bileyim yani o kadar taş gibi milletler varken bizim ülkenin erkeğinin ezik egosu ile uğraşmak gerekli mi acaba
3 ay
Haklısın türk erkeklerin çoğu yakışıklı bile değil tamam yakışıklı olmalarına gerek yok ama karakter yoksunlar resmen üstelik ezikler yani ancak orada burada ağlıyorlar tc kızlar bizi sevmiyor istemiyor diye pardon hiç bir şey sundukları yok resmen hayır kurumu muyuz da onlarla birlikte olalım şaka gibi
Çok haklısın birde kendilerine bakmayıp tc kızlarını zorbalayarak rusları öven kesim var sanki size bakıcaklar rus kızları * maymunları
Bide en komik olan şey de hiç bir şey sunmadıkları halde kadınlardan her şeyi istiyorlar her erkek için geçerli değil bu tabi ama türk erkeklerin çoğu böyle maalesef
Rus kızlar sanki çok mu güzel ve iyi bu bir ikide rus kızlar da sadece para peşinde
İşte Rus olunca bir şey sanıyorlar
Evet ya rus kadınları daha güzel sanıyorlar çoğu sandıkları gibi sarışın ve uzun bile değil 😂 p… izleye izleye beyinleri yanmış bunların resmen
Türk erkeğinin değerini anlamanız için yabancı erkeklerle takılmanız lazım önce. Köyünden çıkamamış insanların yapmış olduğu karşılaştırma hayalperestlik düzeyinde oluyor efenim. Pek çok meraklısı olduğunuz halk insanlarına göre ilişkide daha fedakar korumacıdır Türk erkeği. Ama kibarlık romantiklik falan bu konularda çok kekodur Türk erkeği. O konuda kimse elimize su döekemez.(5. dünya ülkelerini saymıyorum tabi)
Eskiden öyleydi şu an tam olarak kızları ezikleyerek kendini üstün görme eğilimdeler ayrıca 2 ülke görmüş ve birçok milletten insanların geldiği bir otelde çalışmış biri olarak Türk erkeği ile diğer millet erkeklerini gayet objektif kıyaslıyabiliyorum
O yüzden mi yorumlarda slav erkeği güzellemesi yapıyorsun kanks? Şey ben 2 sene rusya da 1 seneyi geçik te gürcistan da yaşadım da bir fiil. Hani ara ara gidip 20-30 gün kalmalarımı saymıyorum bile. Ukraynalı, polak, rus, estonya, litvanya gibi ülkeler ile ticaret yapıyoruz 10 senedir. Yani hakaret kesinlikle değil yaşın benim için pek bi önemi yok ama en az yaşın kadar ülke gezdim. Belki 140-150 ülkeye gittiğimde evlerinde kalabileceğim kadar dostlar edindim. Bende bu konuda elime su dökebileceğini düşünmüyorum açıkçası. Halen öyle, dünya düzeni değişiyor. Yeni nesil çok bozuk buna hak veriyorum, ama düzgünü de var bozuğu da tıpkı kızlarda da olduğu gibi...
He aw erkekler ağzının suyunu akıta akıta Slav kadını güzellemesi yaperken bu kadar zahmet edip yorum yazıyon mu
Evet yazıyorum kontrol edebilirsin. Dünyanın 7 kıtasından sevgilileri olmuş bir insan olarak, rus kzıı bilmem ne diye ölüp bitenlerin tamamiyle testestoronlarının ve cahilliğinin etkisiyle konustuğunu, her milletin güzeli ve çirkini olduğu ısrarla soylerim böyle sorularda. Sen hep leş gibi insanlara ve keko erkeklere denk geldiğin için beni de öyle görmek istemen normal. Mesela kaç tane slav kadınından teklif alıyorum ve sevgilim olmamasına rağmen takılmalık bile takılmıyorum. Dünya da sizin yok yaaa diyeceğiniz tipte insanlar da var. Azınlıktayız ama her yerde de varız... Nolcak şimdi bunu duyduğun için özür falan mı dileyeceksin? yooo yaa he aq deyip geçeceksin 12 senedir sitedeyim bilen biliyor sen takma kafanı boş ver.
Tamam ya alman da olur onada okeyim
Alalh nasiip etsin inş ne diyim.
Bunu yazarken sende ezmişsin her toplumda olduğu gibi iyi ve kötüsü var sen hep kötüye denk gelmişsin başka toplumlarda da bu var sadece tanımadığın için böyle diyorsun türk kızlarının ve Türk erkeklerinin alay konusu olduğu çok ülke var...
Soru olsun diye yazdım ya yoksa yabancı erkeklerde tanıdım cidden çok farklı bir kültürel yapıları var anlaşamam kolay kolay
Ama sanki biraz dolmuş gibi yazmışsın ondan söyledim kötü insanlarla bende denk geliyorum hatta iyiden fazla kötü tanımışımdır yabancılarla da konuştum bizdeki en büyük sıkıntı herkesin sinirli ve stresli olması bu psikolojik yapıyı yaşamıyor çoğu millet sakinler bu yüzden benzer bir halde daha sorunlu varlıklara donuseceklerine eminim
Bir ülkede doğduk diye o insanlarla birlikte olmak zorunda değiliz ama kadın olsun erkek olsun kendi milletini ezme çabası da bir o kadar ezikçe geliyor bana.
Ayrıca yoruma yazamadım da ruslara sallamışsınız ama bu da yanlış, hemcinsinizi neden eziyorsunuz? 3 5 rusa bakarak konuşmayın ben rusyaya gittim çoğu ilik gibi. Sırplar da aynı şekilde vs. Herkes birbirine sallarsa saçma yani ben en mükemmelim diyerek hemcins ezmek de ne bileyim
Ben Rusların kadınınada erkeğinede bitiyorum gerçi soruyu sırf etkilişim olucağını bildiğim için sordum yoksa başka milletten biriyle değil aynı kültüre sahip bir Türk erkeği ile evlenmek isterim
İnşallah gönlüne göre biri denk gelir. İyisi de çok
Amin hepimizin
Gulahatunn 🌿 19 yaşında böyle düşünmen çok anlaşılır. Bu yaşta insan daha özgür, daha vizyoner bir erkek profili görmek istiyor 💫 Ama bir milleti toptan “ezik egolu” diye etiketlemek sana da haksızlık olur. Ego meselesi milliyetten çok yetiştirilme tarzıyla ilgili 🌱
Ben yıllarca şunu gördüm, kendini seven erkek kadının ışığını kısmaya çalışmaz 💛 Sen değerini bil, sınır koy, o zaman itici gelen tipler zaten hayatında tutunamaz 💪✨
Cevap
32Cevap
Bizim ülke insanı kendini bir şey sanıyor gadası
karaktere göre değişir,
Haklısın Slav ve İskandinav erkekleri erkekse bizimkiler tuvalet terliği
Erkekte kizlara karsi pek ego bulunmaz efendim. Onlarin karsisinda disi sinek bile olsa tavlamaya calisirlar. Yani bunu bir kiz olarak demeniz o kadar anlasilmaz bir paradokstur ki sormayin.
kendi milletini eziklemen yalnış her millete egoist ezik erkekler vardır birkaçı öyle diye her türk erkeğine bu etiketi yapıştırman hoş değil
Yani bu birazcık kadınlarda bitiyor maalesef değmeyecek erkeklere çok fazla anlam yüklememek lazım
Uğraşmak istemiyorum diyorsan uğraşma seni zorlayan mı var
Yokki etrafa Slav erkek gözümüz gönlümüz açılsa
Şu an o erkeklerin yaptığı şeyin aynısını yapıyorsun. O eziklerden farkın yok.
Becerebiliyorsan öyle bir vizyonun ve imkanın varsa buradaki erkeklerle uğraşmana gerek yok.
Hayır tabiki. Uğraşma. Gereksiz. Biz de Türk kızları ile uğraşmiyoruz 😅
Zorunda değilsin git başka ülkenin erkeğini ayart her milletten illa ki çapsız biri çıkacak yani
Bu düşüncen bana göre birazcık kaba oldu sanki
Her toplumun kendine göre iyisi de vardır kötüsü de vardır
Aynı şeyi ben de sizin için düşünüyorum bebeğim
@gulahatunn hayırlı günler, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış. İlk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş. Rica etsem mesaj atabilme şansın var mı? Tek kelime bişey soracağımda
Cok garipsiniz cidden. Asil bahsettiğim şeyleri kizlar yapıyor kızlar. Kekodan başka baktığınız tip yok dm niz en az 100 mesaj arkadaşlık istediğiniz en az 300 gelmis burada erkek egosu diyor. Bu yazi bile ego dolu
Böyle diyenlerde genelde yabancı erkek hayranlığı oluyor, hiç sevmediğim şeylerden biri
Bilmem ki ben yabancı birisi ile sevgiliyim zaten böyle saçma şeyler sormuyor o
Türk erkeği diyip genelleme yapmayın. Aralarında iyileri de var
Bu egoyu onlara verenin de yine kadınlar olduğunu düşünüyorum. Hak etmeyene hak etmediği değer verilirse tabii o ego oluşur. Eş*eğe fazla değer verirsen kendini yarış atı sanar.
Madem itici bakir erkek birakmamisiniz ortalikta ml
Erkekler gördüğü her deliğe sorgusuz giriyorsa benim bir suçum yok
Vermeyin siz de
Ben vermedim ama etrafta taş gibi yabancı erkekler olsa hiçbir kız yüzünüze bakmaz işte yokluk
Benim bakmiyolae zaten
o kadar ruslar slavlar arkadaş canlısı latinler varken türk kızlarının bitmeyen egoları kaprisleri tek dertleri para altın lüks şeyler :D
Offf sıkıldım ya, kardeşim kimi istiyorsan git onunla birlikte ol. Tamam türk erkekleri bok kötü iğrenç. ya o zaman niye yabancı damat oranı bu kadar az? Git istediğini yap yap ya.
Onları da siz bu hale getirdiniz bize sunduğunuz talepleri yabancı erkeklere sunmuyorsunuz bizim ne günahımız vardı
Herkes aynı değil, boş ver.
Herkes hak ettiğini alır
Kızların egosu nolcak?
Türk Erkeği kaya gibi.
Taş da neymiş?
kendi mutlu olamayan ezik halklar kendini başkalarına yamamaya çalışırmış
Onlar sana bakacaksa ugrasma
Evet uğraşmana değmez.
Genelleme yaparsan bütün kadınlar kötü yolda
Doğru erkeklerde cennetlik zaten
Senin noktalama işaretlerinden haberin yok mu
siyahiler mükemmel
yaşadığım en iyisiydi
itici değiliz
Uğraşma.
heryerden çıkar
Abartı
üzerime alınmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?