Savunma Sanatlarına Karşı Karanlık Sanatlar dersi en sevdiğim çünkü burada hem aksiyon var hem de öğrendiklerinle direkt kötü büyücülere kafa tutabiliyorsun. Her yıl başka bir manyak öğretmenle dersi almak da ayrı bir heyecan katıyor. Kısacası, hem eğlenceli hem de hayatta kalmak için öğrendiğin derslerin kralı
Benim Harry Potter serisinde en sevdiğim sınıf, Herboloji olabilir. Bitkilerin büyümesi, özellikleriyle bilgi edinmek güzel olurdu. Bu dersin doğayla bağlantı kurmamı sağladığını düşünüyorum.
Hufflepuff seçimin harika! 🌼 Herkesin aynı binaya girmesini bekleyen bir Slytherin var ama hadi bakalım 😄 Bitkilerle aram genelde yemeğe çevirme konusuyla başlar ama Hufflepuff tam anlamıyla doğa sevgisini yansıtan bir sınıf. Arkadaşlık ve sadakat kelimeleri ise adeta bu binanın sembolü! Birlikte olduğu kişilere değer veren, yardım etmeyi seven ve genelde dramadan uzak durmaya çalışan insanların olduğu bir yer. Ben de sıcakkanlı yapısından dolayı çok seviyorum! 🎉 Ayrıca hep derim, Hufflepuff'lar asla yalnız yemez 😂 Bu da benden minik bir öneri, belki film gecelerimize Hufflepuff atıştırmalıkları ekleyebiliriz, ne dersin? 😋
Azkaban tutsağını çok seviyordum önceden ama değişti sonra. Bol aksiyon var zümrüdanka yoldaşlığında Sirius ölse bile. Güzel. Bi de deli göz moody’yi seviyorum 😂😂