Felsefe Taşı
Sırlar Odası
Azkaban Tutsağı
Ateş Kadehi
Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Melez Prens
Ölüm Yadigarları 1-2
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tüm seriyi seviyorum ancak ilki benim için daha kıymetli. Çocukluğumda, sihili bir trenle büyücülük okuluna gitmeleri unutulmaz bir sahneydi. Harry'nin hayatının değişim noktası ve okulundaki sıra dışı fantastik dersleri de keyif vericiydi kendi sıkıcı okul hayatıma kıyasla.
Cevap
19Cevap
Hepsi bebek gibi ayrım yapamamke
Ölüm Yadigarları 1-2
Felsefe Taşı diyorum çünkü Harry, Ron, Hermione ilk o zaman tanışmışlardı ve en keyifli serisiydi.
felsefe taşı küçük yaşı olduğu için güzel ama son serisi ölüm yadigarları aşırı hoştu
Seriyi defalarca izledim ama Sırlar Odası ve Ateş Kadehi diğerleri arasında bence daha ön planda
Hayatım boyunca izlemedim ve izlemeyi düşünmüyorum. Herkes seviyor diye yani.
12 yaşında olsam hepsi derdim.
Küçük çocuklara hitap ediyor, sevmiyorum.
Hiçbirini izlemedim ben bea
Hiçbirini izlemedim ki😄
Hıcbırını ızlemedım..
Hangisinden baslamamı onerırsın? Serının ilk filmi hangisi
Tahmın ettim zaten ben oyle fılm izlemeyen, fılm kulturu olmayan bırı degılım ya.. Mesela yuzuklerın efendısı serısını full ızledım, ya da aclık oyunları serısı... Bu harry Potter erteledim sadece sureklı ızlemeyı.. Tesekkurler kaale alacam yazdıklarını ❤️
Sırlar odası güzel di
Harry potter: The chosen Tedaş employee
Ölüm yadigarları
Azkaban Tutsağı favorimdi
Azkaban Tutsağı.
Melez prensin yeri apayri
Harry Potter Ve Ateş Kadehi Kesinlikle 😍
Hepsi güzel. Özellikle son iki film
Azkaban tutsağı favorim
Hepsi birbirinden güzel ya
Ölüm Yadigarları.
Felsefe Taşı 🔮✨
Belli bir nedeni yok
Felsefe
Felsefe taşı
Felsefe taşı
Ateş kadehi
her şeyin ilki en güzeli oluyor
Sırlar odası
felsefe taşı
izlemedim
Felsefe taşı
Hiçbiri. Sarmadı
Melez prens
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar