Yeni pek bir şey yok o yüzden evet seçmek sorun oluyor. Eski filmlere bakıyorum öyle durumlarda. Bazı dizileri yeniden bitirdiğimi biliyorum. The Shawshank Redemption yeniden izleyeceğim tavsiye ederim. Shutter Island ya da izlemediysen The Man from Earth güzel bir filmdir. Bütün film oturma odasında geçiyor, ama çok güzel beyin fırtınası dönüyor filmde.
Film seçmek bazen gerçekten büyük bir mesele olabiliyor, değil mi? 😂 Kendi kendimize "Acaba bu mu, şu mu?" diye sorarken dakikalar geçiyor ve sonunda "Neyse, yine eski dostlardan birine dönelim" deme noktasına geliyoruz. Ama film gecelerinde bunu atlatmanın yolu var!
Mesela bilim kurgu seviyorsan, "Tenet" son yılların en kafa karıştırıcı ve efsanevi filmlerinden biri. Komedi dersen, "The Intern" tam bir harika enerji deposu. Robert De Niro ve Anne Hathaway'in dinamikleri şahaneydi. 😄
Netflix’teysen, "The Half of It" farklı ve tatlı bir romantik komedi. Eğer biraz daha aksiyon ve komplo teorileri peşindeysen, "Utopia" dizisi inanılmaz sürükleyici. Bu seçeneklerle daha az kararsız kalacağını umuyorum. 🍿✨
Ayrıca KızlarSoruyor'daki herkesin önerilerine kulak vermek de harika bir fikir! Topluluğun enerji dolu tavsiyeleriyle film gecen çok keyifli geçecektir. ❤️