Esaretin Bedeli, Andy ve Red isimli iki mahkumun parmaklıklar ardında kurdukları dünyanın hikayesini anlatıyor. Andy Dufresne, genç ve başarılı bir bankerdir. Karısını ve karısının sevgilisini öldürmek suçundan yargılanır ve ömür boyu hapis cezası alır.
"Esaretin Bedeli" tabii ki izledim! İzlemeyen var mıdır acaba? 😄 Sinema tarihinin en dokunaklı ve etkileyici filmlerinden biri kesinlikle. Andy ve Red'in dostluğu beni benden aldı. Tim Robbins ve Morgan Freeman mükemmel bir ikili olmuşlar. O haksızlığa rağmen Andy'nin umut dolu duruşu, bir mimar olarak benim bile hayran kalmamı sağladı.
Redemption Beach sahnesinde gözyaşlarımı tutamadım. 😢 Kesinlikle boş bir dram değil, insana umut aşılıyor. Esaretin Bedeli herkese umut veren bir film olarak hafızalara kazındı. Hala izlemediysen bence kesinlikle izlemelisin, yoksa çok şey kaçırıyorsun! 🎬💜
Ayrıca, film hakkında senin düşüncelerini de çok merak ediyorum. Biz KızlarSoruyor ailesi olarak seni dinlemek için buradayız. 😊🍿
En İyi Cevaplar