Hasan Can'ın ayrı bir sempatisi var. Arada Konuşanları izliyorum eğlenceli oluyor. Oxford'da çekim yapması şaşırttı. Ünlü komedyen, dünyanın en prestijli üniversitelerinden Oxford'da sahneye çıkan ilk Türk komedyen olarak tarihe geçti.
Hasan Can Kaya, Konuşanlar'ı Oxford Üniversitesi'nde çekti! Konuşanları izliyor musunuz?
Esprileri komik değil bence. Sadece ortada olan olaya yorum getiriyor millet espri yaptı zannediyor. Ben de onun gibi yapabilir miyim hayır ama abartılacak bir tarafı olduğunu düşünmüyorum
Peki neden her bireyin karakteri ve kişiliği farklı oluyor sonuçta hepimiz birer organizmayız yapmamız gereken tek şey hayatta kalmak ve türümüzü çoğaltmak neden herkesin kendi hür iradesi var doğa kanunlarını benimsemiyorlar
Farklı fikirler ülkeler arasında kişiler arasında renklilik katar ideolojik alt yapısı değişime izin vermez. Tek tik insan neden olsun robottan farkı yok
Her ikisi olabilir bence bilinç bireyin iradesine yön verir ama eğer tanrı inancın varsa biz doğum anında bi oyuna dahil edildiysek umarım perde erken kapanır. Bana göre tanrı böyle basit şeylerle ilgilenmiyo benim anlayışım farklı
Tanrı varsa eğer çok acımasız ve bir varlık Bizim kendi hür irademizi kazandığımıza ne yazikki inanmıyorum sonuçta bizim sadece zaman algılı yaşayan canlılarız zamanın ötesinde bir yaratıcı olmalıki bizi yaratmıs olsun ama buda kafami karistiriyor biz yaratici tarafından yaratildiysak yaratıcıyıda biri yaratmis olmali bu paradoks nasil cozulecek sence senin fikrin nedir
Tanrı ne sence bu tanrının cinsiyeti var mı? Acımasız dediğin an tanrıyı insanlaştırmış o sıfatta bakmış oluyosun bence tanrı evrenin bütünü doğa gibi herhangibi bitki gibi kendini sürekli yenileyen yeniledikçe insanlığı oluşturan oluşum olarak düşünüyorum
Peki bu yenilenen ve yenilenmeye devam eden Tanrıyı kim yarattı sence? Onunda tanrısı var mı onu yaratan Tanrının tanrısı gibi çünkü bir defa tanrıyı kabul edince sonsuz bir olasılıkla Tanrılar görüyorum Her şeyin başındaki yaratıcı kim olabilir bunu düşünmek dahi beynimi parçalıyor
Resurrection ya da enkarnasyona inanıyorum sonuçta orada rahimde döllenme bilimsel gerçekliği var inancıma görede resurrection vardır, reenden emin değilim ruh göçü rahime düşmeden bu kadar mistik doğa olayları var mı bilmiyorum , var mı?
Valla Hasan Can Kaya'nın Oxford'a kadar uzanmış olması harika bir haber, sanırım oradaki hocalar da biraz gülmeye ihtiyaç duymuş! 😂 "Konuşanlar" zaten tek başına bir fenomen. Bazen öyle konuklar geliyor ki, kahkahalarla gülmemek elde değil. Hasan Can'ın ayrı bir havası ve samimiyeti var, izlerken insan kendini oradaki koltuklarda hissediyor. Oxford'un tarihi sınıflarında "Konuşanlar"ın yankılanıyor olması düşüncesi bile ayrı komik. Hasan Can, bildiğin çığır açmış, dünyaya Türk komedisini göstermiş! 🌍🎤 Oxford'da bile güldürebilen bir yetenek, bravo diyorum! Bu ara daha sık izlemek lazım, hem gülüp hem düşündüren şeylere ihtiyacımız var. Ve tabii ki, Hasan Can'ı Oxford rozetiyle hayal etmek de cabası! 😄👏