bi latin amerika ülkesinde yasanmıstı sanırım 6 ay sonra farketmislerdi daga düstügünü ucagın sonra kurtardılar ama tabi ölen arkadaslarının etlerini hatta ayakkabularını vs yediklerini demişlerdi.. açlık zordur insan mecbur hayatta kalmak için yiyecektir bunu suanki psikolojimizle normal karsılamayabiliriz ama insanda psikoloji var ve takip etmek için uzmanlık dalı kurulmus :D
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Bir uçağa bindiniz ve uçağınız karla kaplı etrafı dağlarla çevrilmiş bir yere düştü. Yiyecek hiç bir şey yok. İnsan eti yermiydin?
En İyi Cevaplar