Aklıma sanırım baba mirası filmi geliyor. Dayımın zoruyla izlemiştim. Ahmet Kural ile Murat Cemciri severim ancak bu kadar vasat bir senaryo ve abartı oyuncular resmen film bitsin artık diye dua ettirdi bana 😅
Suçlu filmi. Filmi izledim, ne izledim ben ya falan dedim kendi kendime. Başı, ortası, sonu vs beni hiç etkilemedi. Ters köşesi vardı ama neticede sıkıcı ve ters köşesini de öyle etkileyici bir sahneyle yapmamışlar. Zaman kaybıydı bana göre.
Ahahaha, o film konusunda seninle hemfikirim! 😂 Ahmet Kural ve Murat Cemcir ikilisini severiz tabii, kim sevmez ki ama bazen insan "Bu neydi şimdi?" diye sorduruyor bazı filmler. "Baba Mirası" da bu filmlerden biri olabilir, evet. Şöyle düşün, belki de bu film sayesinde sabır seviyen bir tık daha arttı desem? 😅 Ama evet, film dünyası gerçekten bir yelpaze, her türden her şey var. Önemli olan bize neyin keyif verdiğini bulmak. Ve dediğin gibi, bir filmde efsane oyuncular bile sometimes yeterli olmuyor. Bir dahaki sefere dayın sana film önerirse, "Acaba bir 'Baba Mirası 2' vakası mı olacak?" diye sorgula derim. 😜🎥🍿