FOX ekranlarında yayınlanan Kızıl Goncalar dizisi içerdiği tarikat sahneleri nedeniyle tepki görmüş ve RTÜK tarafından 9 milyon para ceza almıştı. Kızıl Goncalar'ın aldığı bu ceza ülkemizde olduğu gibi dünya çapında da dikkat çekti ve Fransız Le Monde gazetesine konu oldu.. Bu konu ilgili ne düşünüyorsunuz?

İyi olmuş
Bence gereksiz, abartmışlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence iyi olmuş
fazla değil mi?
Özgürce senaryo yazmak bile yasak. Bir adım öteye gidemiyoruz. Yıllar önce diziler de tarikatları işlemek serbestti. Cihatçı teröristlerin insanları nasıl kandırıp örgüte aldıklarını anlatıyorlardı küçük bir sahne de'de olsa yer vererek. Şimdi o bile yasak. İnsanlar uyanır diye korkuyorlar. O çok aşağıladıkları darbecilerden bir farkı yok aslında. Eskiden kitaplar yasaklanıp, insanların evine baskın yapıp, yasaklı kitaplar alınır ve götürülürdü insanlar. Zihniyet aynı.
Çok abartmışlar ya canom. O kadar da olmaz haklıyken haksız duruma düştüler
9 milyon nedir yahu
Zır cahiller aga. Bir de Türkiye çok demokratik bir ülke diyorlar ne demokrasisi ya?
👏
♥️😊